• تیر ۹, ۱۴۰۳ ۰۹:۳۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

اصلاح فرآیندهای بصری شهر در منطقه ۱۲ کرج بررسی شد

Byrotit

ژانویه 31, 2017

روتیتر: در راستای بازدید دوره ای سازمان زیباسازی از مناطق ۱۲ گانه شهرداری کرج، این بار عملکرد منطقه ۱۲ در حوزه زیباسازی بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، طی بازدید دوره ای سازمان زیباسازی از مناطق، اصلاح فرآیندهای بصری شهر در منطقه ۱۲ کرج بررسی شد.
در این بازدید که پیرو برنامه زمانبندی سازمان بصورت دوره ای در حال انجام است مواردی در خصوص رفع نا هنجاری های موجود در منطقه مورد بحث قرار گرفت.

حسین عطایی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در این بازدید با تاکید بر ارتقاء کیفی و کمی نماهای بصری در سطح شهر با هدف افزایش شادابی میان شهروندان، اظهار داشت: جابجایی المان های سطح منطقه توسط سازمان از جمله اقداماتی است که باید در منطقه ۱۲ صورت گیرد و این مهم با توجه به کارشناسی های انجام شده محقق می شود.

این مسئول در خصوص نصب المان پاکبان در این منطقه مواردی را متذکر شد و گفت: نصب المان سرباز واقع در میدان سرباز کیانمهر با استانداردهای روز و طبق مطالعات کارشناسی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه سازمان زیباسازی حفظ سیما و منظر شهری است، عنوان کرد: حذف زوائد بصری از سطح شهر و کم کردن ناهنجاری ها از اقدامات مهم زیباسازی در مناطق به شمار می رود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج اضافه کرد: بازدید های روزانه مسئولین زیباسازی از سطح منطقه از مهمترین اقداماتی است که می توان جهت برسی موارد خارج از ضوابط مدیریت شهری که در شهر اتفاق می افتد به آن اشاره کرد.

عطایی در بخش دیگری از سخنان خود به نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر اشاره و بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ضرورت آذین بندی این ایام، سازمان زیباسازی آمادگی کامل خود را اعلام می کند.

این جلسه به میزبانی خدمات شهری با حضور معاون خدمات شهر و معاون اداری مالی منطقه برگزار شد و در بخش پایانی جلسه پیش بینی بودجه زیباسازی مناطق برای سال ۹۶ مواردی مورد بحث قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *