• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۰۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

ویژه نامه انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶

Byrotit

آوریل 18, 2017

روتیتر: با نزدیک شدن به روزهای انتخاباتی سال ۹۶ و ثبت‌نام کاندیدهای دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری، خبرگزاری تسنیم در نظر دارد، بسته کاملی از اخبار انتخاباتی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.در این بسته انتخاباتی که با عنوان “ویژه نامه انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ در خبرگزاری تسنیم” قابل مشاهده است، برای هرکدام از کاندیداهای مطرح این دوره از انتخابات یک صفحه ویژه در نظر گرفته شده است. همچنین در این خبر، امکان دسترسی مخاطبان به ویدئوهای انتخاباتی اعم از سخنرانی‌ها، فیلم‌های تبلیغاتی و کلیپ‌های ویژه با موضوع انتخابات ریاست جمهوری ۹۶، فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر، اخبار لحظه به لحظه از انتخابات، اخبار جامع داوطلبان ریاست‌جمهوری، مهمترین گزارشها و تحلیل‌ها درباره انتخابات ۹۶ و هر آنچه نیاز است درباره پیشینه و سازوکار انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران بدانید از طریق این خبر قابل دسترسی است.
در این بسته خبری ویژه خبرگزاری تسنیم، مهمترین تحلیل‌های صاحب‌نظران در مورد انتخابات نیز در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. انتشار مهمترین اخبار انتخابات ایران در رسانه‌های جهان از دیگر موضوعات جالب توجه در این بسته ویژه خبری خواهد بود.

مخاطبان محترم خبرگزاری تسنیم می‌توانند در خبر جامع انتخابات، به گزارشهای ویژه تسنیم در مورد سازوکار انتخابات دسترسی داشته باشند و با سابقه و سازوکار انتخابات در ایران آشنا شوند. این ویژه‌نامه انتخابات خبرگزاری تسنیم لحظه به لحظه به روز می‌شود و مخاطبان محترم می‌توانند در هر لحظه برای اطلاع از آخرین اخبار و تحلیل‌ها راجع به انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ به این خبر مراجعه کنند.

لحظه به لحظه با اخبار رسمی و غیر رسمی انتخابات :

دعوت”رئیسی” از روحانی به رعایت اخلاق انتخاباتی

«پدر جد» روحانی هم نمی‌تواند مشکلات را حل کند!

محبوبیت قالیباف از روحانی بیشتر شد

احتمال کناره‌گیری روحانی به نفع دو رقیبش

انتخابات شد؛ یارانه‌ها زیاد شد

نمره کابینه «روحانی» ۱۴ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *