• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۲۷

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

سازمان اتوبوسرانی و زیباسازی برای اصلاح ساختاری ایستگاه های اتوبوس گرد هم آمدند

Byrotitr

ژانویه 10, 2014

روتیتر:مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج، خبرداد: سازمان های زیباسازی و اتوبوسرانی به منظور اصلاح ساختاری ایستگاه های اتوبوس گرد هم آمدند.

به گزارش روتیتر،رضا فیض با اشاره به برگزاری این نشست، موضوع و محور مباحث مطرح شده را ساماندهی ایستگاه های اتوبوس شهری به عنوان مهمترین مولفه های مبلمان شهری خواند و افزود: انتخاب رنگ برای رنگ آمیزی ایستگاه ها با موافقت سازمان های متولی بر عهده سازمان زیباسازی قرار گرفت.
وی، گفت: ساماندهی ایستگاه های اتوبوس از منظر تبلیغاتی نیز از محورهای عنوان شده در این نشست بوده است.
تعامل با سازمان اتوبوسرانی برای زیباسازی حائز اهمیت است
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در بخشی دیگراز سخنان خود با بیان اینکه، تعامل با سازمان اتوبوسرانی برای این سازمان بسیار حائز اهمیت است، گفت: همفکری و تعامل از محورهای مهمی است، که نقش تعیین کننده ای در پیشبرد برنامه ها  سیاست های سازمان زیباسازی ایفا می کند.
فیض با بیان اینکه، ایستگاه های اتوبوس از جمله ساختارهای مهم مبلمان شهری محسوب می شوند، عنوان کرد: ساماندهی و بهسازی این ایستگاه، مکمل اقدامات زیباسازی در سطح شهر است.
اهمیت معیارهای رنگ آمیزی در مبلمان شهری
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج، سازمان اتوبوسرانی را به لحاظ گستردگی خطوط اتوبوس در سطح شهر مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به این امر، می توان گفت، عناصر و مبلمان شهری در قالب ایستگاه های اتوبوس به واسطه فعالیت این سازمان در همه شهر گسترده شده اند و  لازم است، ساماندهی مطلوبی بر روی این ساختار های شهری انجام شود.
فیض ادامه داد: این مهم به ویژه با همکاری و هفکری مسئولین سازمان اتوبوسرانی همچنین با بهره گیری از خلاقیت هنرمندان فعال در سازمان زیباسازی به نحو موثری شکل می گیرد.
وی با اشاره به تقسیمات منطقه ای، وجود عناصر مختلف شهری را یادآور شد و بیان کرد: معماری بافت منطقه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است که نیاز است، سازمان به واسطه اجرای طرح های زیباسازی نسبت به انجام این مهم اقدام کند.
این مسئول، معیارهای رنگ آمیزی مبلمان شهری را از دیگر مباحث مهم و اولویت دار سازمان ذکر و بیان کرد: از جمله بخش هایی که در این زمینه نمود مهمی دارد، پرداختن به رنگ آمیزی ایستگاه های اتوبوس به عنوان بخش مهمی از مبلمان شهری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *