• تیر ۱۸, ۱۴۰۳ ۱۹:۵۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

تعطیلی پنج شنبه ها استمرار داشته باشد / عبور آلودگی هوا از خط قرمز

Byrotit

آگوست 1, 2017

روتیتر: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج، خواستار استمرار تعطیلی پنج شنبه ها از سوی مراجع ذی صلاح با در نظر گرفتن معضل آلودگی هوا و ترافیک شد.

به گزارش روتیتر: فاطمه آجرلو اظهار داشت: تصمیم استانداری البرز برای تعطیلی پنج شنبه در هفته ای که گذشت شجاعانه و قابل تحسین بود و امید است که البرز نیز همانند تهران از نعمت تعطیلات پایان هفته برخوردار شود.

وی افزود: همان دلایل، مستندات و توجیهی برای اعلام تعطیلی روزهای پنج شنبه در تهران بزرگ وجود دارد، قابل تعمیم به البرز نیز می باشد و اکنون کلانشهر کرج به شدت از مسائل شهری همچون ترافیک و آلودگی هوا رنج می برد و امیدواریم که این مهم مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

آجرلو با تاکید بر اینکه تعطیلات پایان هفته به نیاز مبرم جامعه تبدیل شده و این حقی است که از کارمندان دریغ شده است، عنوان کرد: چگونه است که مسئولان برای مخاطرات زیست محیطی بیشتر از مخاطرات عاطفی و بهداشت روان جامعه اهمیت بیشتری قائل هستند. باید بدانیم که مشکلات فرهنگی و اجتماعی قبل از مسائلی همچون ترافیک به مرز بحران رسیده و نیازمند تدبیر اندیشی هستند.

عضو پارلمان شهری کرج ادامه داد: بنده به نمایندگی از مردم شریف این کلانشهر از استانداری البرز تقاضا دارم که بر تصمیم شجاعانه خود اصرار ورزد و تعطیلی روزهای پنج شنبه در هفته های آتی نیز استمرار داشته باشد. اکنون که بار دیگر این زنجیره متصل گردیده جا دارد که برای استمرار آن تلاش بیشتری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *