• تیر ۱۸, ۱۴۰۳ ۱۹:۲۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

نظارت مدیران بر امور شهری بدون ضمانت رفع مشکلات ، شهر را دچار بحران می کند

Byrotit

آگوست 1, 2017

روتیتر: نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر نظارت مدیران و مسئولان شهری در رفع مشکلات تاکید کرد و گفت: نظارت بر امور شهری بدون ضمانت رفع مشکلات ، شهر را دچار بحران خواهد کرد.

به گزارش روتیتر: محمد علی بخشی با تاکید بر افزایش نظارت ها بر مسائل و موضوعات مختلف شهری توسط مسئولان ذیربط، گفت: مشکلات شهری تنها با انجام نظارت ها و ارائه راهکارهای موثر و متناسب با موضوعات پیش آمده شهری مرتفع می شود.

این مسئول با بیان اینکه، بروز بسیاری از مسائل و مشکلات در شهر با توجه به ساختارهای شهری امری اجتناب ناپذیر است، بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری کرج اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری به عنوان مجموعه های مردم نهاد نقش بسزایی در آسیب شناسی مشکلات شهری و رفع آن دارند.

وی خاطرنشان کرد: ضمانت برای رفع مشکلات شهری امری حائز اهمیت است که تحقق آن نیز مشروط به داشتن برخی مولفه ها از سوی مدیران از جمله اشراف و آشنایی کامل مدیر با مسائل شهری است.

علی بخشی اظهارداشت: بر اساس وظایف و تعهدات شورای اسلامی شهر، شناخت مسائلی که از سوی مردم به عنوان مشکل و معضل مطرح می شود و رفع آن ازسوی مسئولان ذیربط در شهرداری و شورا به صورت ارائه راهکارهای کارآمد و مبتنی بر انجام اقدامات کارشناسی امری مهم است که در اولویت اقدامات این مجموعه نیز قرار می گیرد.

این عضو شورای اسلامی شهر بیان کرد: کمیسیون های مختلف در شورا نیز به منظور شناسایی هر چه بیشتر مشکلات شهری و رفع آنها به صورت جزئی و تخصصی تشکیل شده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: تشکیل کمیسیون ها در واقع نوعی تقسیم کار در مجموعه شورا می باشد، ضمن آنکه در انجام این مهم تناسب مسائل شهری با تخصص افراد به نحو مطلوبی رعایت شده است.

وی با بیان اینکه، شورای اسلامی بر روند اجرا هم نظارت دارد، عنوان کرد: افزایش نظارت ها به اندازه ای که مطلوب شورا باشد نقش بسزایی در کارآمدی فعالیت های این مجموعه مردم نهاد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *