• تیر ۱۸, ۱۴۰۳ ۱۹:۱۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه ۲ کرج تودیع و معارفه شد

Byrotit

آگوست 30, 2017

روتیتر: طی مراسمی با حضور قائم مقام معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرج، ومدیر منطقه ۲ شهرداری کرج و جمعی ازمسئولین منطقه، سید محمد جواد حسینی به عنوان معاون مالی و اقتصادی منطقه منصوب واحمد کاظمی از سمت خود تودیع گردید.

به گزارش روتیتر ، احمد رضا جمشیدی، قائم مقام معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرج در این مراسم با قدردانی از عملکرد مطلوب کاظمی درطول بیش از۳۰ سال خدمت صادقانه در مدیریت شهری کرج، اظهار داشت: تجربیات ارزنده، سلامت و دقت نظر، بستر رشد و ارتقای این حوزه را فراهم کرد.

وی گفت: امید می رود با حضور معاونت جدید این واحد، شاهد استمرار این روند در منطقه با توجه به حساسیت ویژه و ارتباط تنگاتنگ با زندگی شهروندان باشیم.

قائم مقام معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرج در پایان بیان کرد: رویکرد و نگاه ما در این حوزه صیانت و حفظ ارزشهای اسلامی و کرامت از پرسنل خدوم شهرداری است.

مدیرمنطقه ۲ شهرداری کرج نیز در این جلسه با تقدیر ازاقدامات انجام شده در زمان کاظمی برای سید محمد جواد حسینی به عنوان معاون مالی و اقتصادی جدید منطقه آرزوی موفقیت کرد .

وارسته با اشاره به وظایف و رسالتهای خطیر، مهم و متعدد این منطقه در حوزه های مختلف اظهار داشت: از سوی این منطقه باید خدماتی به شهروندان ارائه شود که زمینه های ارتقاء حقوق شهروندی و رضایت نسبی آنها را فراهم آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *