• تیر ۱۸, ۱۴۰۳ ۱۹:۳۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

روند بهره گیری از نرم افزار اتوماسیون شهرسازی در منطقه ۲ کرج مورد بررسی قرار گرفت

Byrotit

آگوست 30, 2017

روتیتر: معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج با حضور در منطقه ۲ شهرداری این کلانشهر به بررسی روند چگونگی استفاده از نرم افزار اتوماسیون شهرسازی پرداخت و با حضور دیگر مدیران مربوطه بحث و تبادل نظر در رابطه با رفع نقایص و ارتقاء سیستم مذکور صورت گرفت.

به گزارش روتیتر ، با توجه به نگاه ویژه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج به انجام اصولی اتوماسیون شهرسازی در مناطق دوازده گانه این دستگاه و تکریم هر چه بیشتر ارباب رجوع، احد الله احمدی پرگو در منطقه ۲ حضور پیدا کرد و از نزدیک در جریان چگونگی استفاده از نرم افزار مذکور در امور شهرسازی شد.

در این بازدید مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری کرج، مدیر کل امور شهرسازی، مدیر کل طرحهای توسعه شهری، رئیس اداره تدوین ضوابط و اجرای مقررات شهرسازی این دستگاه نیز حضور داشتند و بررسی نرم افزار اتوماسیون شهرسازی را در دستور کار جلسه خود قرار دادند.

در جلسه مذکور مقرر شد به منظور مرتفع شدن نقایص و خطاهای سیستماتیک نرم افزار اتوماسیون شهرسازی و ارتباط سیستمی اداره کل املاک برای انجام امور شهرسازی اقدامات لازم از سوی مسئولان مربوطه اجرایی شود.

همچنین ایجاد ارتباط دو سویه معاونت شهرسازی و معماری و سیستم اتوماسیون شهرسازی در مناطق ۱۲گانه شهرداری کرج با دبیرخانه کمیسیون ماده صد، سازمان نظام مهندسی البرز و اداره کل تشخیص و وصول درآمد در اولویت قرار گرفت.

در پایان این جلسه مدیران مذکور با حضور در محل معاونت شهرسازی منطقه دو شهرداری کرج از نزدیک موضوع مورد نظر را تحلیل و بررسی کردند و برابر زمان تعیین شده، مقرر شد تا اقدامات لازم اجرایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *