• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۱۸:۳۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

روند اجرای فاز پنجم بوستان کهن در منطقه ۱۱ شهرداری کرج رصد شد

Byrotit

آگوست 31, 2017

روتیتر: مدیر منطقه ۱۱ شهرداری کرج با حضور در محل اجرای فاز پنجم بوستان کهن، بر فعالیتهای واحد فضای سبز منطقه نظارت کرد و راهکارها و توصیه های لازم را به مسئول مربوطه ارائه داد.

به گزارش روتیتر ، حسین شریف کاظمی به همراه مسئولین ذیربط از پروژه فاز پنجم بوستان کهن در منطقه ۱۱ کرج بازدید بعمل آورد تا در جریان روند پیشرفت فیزیکی این طرح قرار بگیرد.

شریف کاظمی با اشاره به احداث فاز های قبلی این پروژه مساحت فاز پنجم بوستان کهن را بالغ بر چهار هزار متر مربع عنوان کرد.

وی توجه به مبحث مدیریت هزینه ها و تسریع در اجرای پروژه ها از سوی مسئولان شهری را مهم ارزیابی کرد و گفت: صرفه جویی در هزینه ها با رعایت این امر که پروژه ها از نظر کیفی در نهایت استاندارد خود راه اندازی شوند از نکات حائز اهمیتی است که علاوه بر عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهر، نهایت رضایتمندی شهروندان و تضمین ایمنی جان و مال آنها را هم به دنبال دارد.

این مسئول در خصوص کاشت گلها و گیاهان بکار رفته در این پروژه گفت: ضرورت استفاده از گیاهان مقاوم در برابر کم آبی و اجرای سیستم آبیاری قطره ای از جمله اقداماتی است که در این طرح مورد استفاده قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به خاک برداری و نخاله برداری در این پروژه با بکارگیری بیل مکانیکی، بابکت و کامیون گفت: با اجرای فضای سبز عمودی در فاز پنجم در تمامی سطح شیب دار طرح توسط فلاورباکس و دیوارکشی در فواصل ارتفاعی معین، کار زیرسازی و تسطیح به اتمام می رسد و در مرحله پایانی با اجرای سیستم آبیاری، گلها و درختچه های مورد نظر کاشته خواهند شد..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *