• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۱۹:۳۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

ظرفیت های کرج در بحث توسعه حمل و نقل عمومی تقویت شود

Byrotit

آگوست 31, 2017

روتیتر: قائم مقام شهرداری کرج گفت: رشد و توسعه حمل و نقل عمومی با توجه به بهره گیری نظام اقتصادی به عنوان زیر بنای توسعه نام برده می شود.

به گزارش روتیتر: مصطفی رضاحسینی با بیان این مطلب به افزایش تقاضای افراد از خدمات حمل و نقل عمومی اشاره و عنوان کرد: اهمیت صنعت حمل و نقل عمومی نیاز به برنامه و بودجه مناسب جهت فراهم آوردن زمینه های حداکثری استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را دو چندان می کند.

وی با مثبت ارزیابی کردن دامنه خدمات ارائه شده از سوی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری، عنوان کرد: اقدامات صورت گرفته از سوی این سازمان به لحاظ ارائه خدمات حمل و نقلی در کرج بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

این مسئول با بیان اینکه اجرای طرح های مربوط به توسعه و گسترش شبکه حمل و نقل عمومی از اهداف کلان نظام نیز محسوب می شود، افزود: راهکارهای رسیدن به تحول سریع و فزاینده فناوری صنعت حمل و نقل از اولویت هایی است که در کلانشهرها به طور جد دنبال می شود و کلانشهر کرج نیز از این امر مستثنی نیست.

قائم مقام شهردار کرج با مهم برشمردن خروجی های مثبت استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی اظهار داشت: کاهش حجم ترافیکی در شهر به ویژه در کلانشهر ها که آمار جمعیتی در آن بالاست از خروجی های مهم توسعه شبکه های حمل و نقل عمومی است.

رضاحسینی، داشتن محیط زیست سالم را در گرو استفاده حداقلی از خودروهای شخصی دانست و بیان کرد: جاری کردن رویکرد استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی از جمله راهکارهای موثر در تحقق این مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *