• تیر ۱۸, ۱۴۰۳ ۲۰:۰۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

برگزیدگان مسابقه عکاسی جشنواره لاله های سال جاری کرج تجلیل شدند

Byrotit

سپتامبر 2, 2017

روتیتر: صبح امروز با برگزاری مراسمی برگزیدگان مسابقه عکسی جشنواره لاله های کرج از سوی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش روتیتر ، با برگزاری جلسه ای برگزیدگان مسابقه عکاسی جشنواره لاله ها ی سال ۹۶ در سالن کنفراس سازمان حضور یافتند و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

طی این مراسم حاضرین جلسه ضمن بحث و بررسی موارد موجود در مسابقه به ارائه پیشنهادات در حوزه های مختلف پرداختند.

لازم به ذکر است مسابقه عکاسی جشنواره لاله ها در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار و هزار و ۸۰۰ عکس به دبیرخانه ارسال که طی دو مرحله داوری ۱۰ عکس در بخش دوربین های خانگی و ۱۴ عکس در بخش دوربین های حرفه ای برگزیده شد و در نهایت از برندگان دعوت به عمل آمد و مورد تجلیل قرار گرفتند.

جشنواره لاله ها ی ۹۶ آمیزه ای از فرهنگ و هنر در شهر کرج

در حاشیه این مراسم محمد رضا زین العابدینی، رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، ضمن تقدیر از ذوق و همدلی شرکت کنندگان در این مسابقه، حاضرین را به فعالیت در تمامی حوزه های سیما منظر و فضای سبز شهری دعوت کرد و اظهار داشت: این مشارکت می تواند در مدت طولانی بر ارتقا کیفیت فضای شهری کرج بزرگ موثر باشد.

وی جشنواره لاله های ۹۶ را آمیزه ای از فرهنگ و هنر درشهر کرج بیان کرد و گفت: این مهم یکی از رویداد های فرهنگی زیست محیطی و اصلی در سطح کلانشهر کرج است.

زین العابدینی همچنین یاد آور شد: در سال گذشته تعداد بی شماری از همشهریان و هموطنان از استانهای مجاور از این رویداد بازدید کردند که این موضوع وظیفه ما را در راستای پاسخگویی به علاقه مندان به طبیعت و هموطنان سنگین ترکرده است و موجب شده که از هم اکنون برای هر چه بهتر برگزار شدن آن در سال آینده برنامه ریزی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *