• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۴۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

خانواده شهدا مربیان نسل های آتی هستند

Byrotitr

آوریل 13, 2014

روتیتر:نقش مادران و همسران شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نقشی مهم، موثر و تامل برانگیز بوده تا جایی که می توان گفت، این افراد مربیان نسل های بالنده کشور و عامل افتخارآفرینی فرزندان و همسران خود در این عرصه ها بوده اند.

به گزارش روتیتر،فاطمه اسکندری عضو شورای اسلامی استان البرز در یادداشتی به تبیین جایگاه و نقش خانواده شهدا در تربیت و تعلیم نسل های آینده پرداخته است؛

مقام معظم رهبری(دامت برکاته) درباره مقام شامخ خانواده های محترم شهدا می فرمایند: شما خانواده های عزیز شهیدان، حقی بر گردن این ملت دارید که این ملت هرگز نباید آن را فراموش کند. همسران و مادران شهدا به اسطوره هایی در زمان جنگ تحمیلی و پس از آن تبدیل شدند. این افراد با افتخاراتی که آفریدند کشور را تا قرن ها بیمه کردند. آنها برای آرمانی والا و حفظ انقلاب اسلامی از عزیزان خود گذشتند.

این روز برای مسئولان و اقشار مختلف مردم این مسئولیت را می آورد که آن را گرامی بدارند و نسبت به آن بی توجه نباشند و در موقعیت های مختلف به زیارت آنها بروند و از آنها تجلیل کنند. زیرا بسیاری از مادران و همسران شهدا در سن کهولت هستند و برای بهره مندی از محضر آنها باید از این فرصت طلایی استفاده کرد.
در دیدار با خانواده های شهدا، درس های بزرگی می توان آموخت که عمل به آنها موجب اعتلای کشور شده و سرافرازی بیش از گذشته نظام اسلامی را در پی دارد.
این خانواده ها به رغم مشکلات و مسائل مادی از این مشکلات چیزی نمی گویند و حفظ آرمان ها و مسائل دینی را مهم ترین دغدغه خود عنوان می کنند.
نقل ایثار و مقاومت شهدا منجر به آن می شود که جوانان این پشتوانه عظیم را بهتر و به خوبی لمس کنند.
امید می رود تمام ما قدردان خانواده معظم شهدا به ویژه مادران و همسران فداکارشان باشیم.

…………
فاطمه اسکندری
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *