• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۴۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

خوشامدگویی شهردار و مدیران شهری کرج به فرمانده جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع)

Byrotitr

مه 15, 2014

روتیتر:شهردار کلانشهر کرج و جمعی از معاونان، مدیران مناطق و روسای سازمانهای تابعه مدیریت شهری لحظاتی قبل با حضور در محل کار سردار علی استاد حسینی، ضمن تبریک و خوشامدگویی دوباره به جهت انتصاب شایسته وی به عنوان فرمانده جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، بر تداوم تعاملات سازنده طرفین و تلاش برای بکارگیری عزم ملی و مدیریت جهادی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تاکید کردند.

به گزارش روتیتر،شهردار کلانشهر کرج و هیات همراه در بدو ورود به محل استقرار فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز مورد استقبال سردار علی استاد حسینی و معاونین وی قرار گرفتند و وی با یکایک مهمانان به گرمی دیده بوسی کرد و از حضورشان در مجموعه ابراز خرسندی کرد.
در ادامه، مهمانان به سمت سالن جلسات راهنمایی شدند و لحظاتی بعد صوت دلنشین قرآن روح بخش کریم با صدای مدیر منطقه دو شهرداری کرج در فضا طنین افکن شد.
پس از تلاوت آیاتی از کلام ا… مجید، شهردار کرج یکایک مدیران حاضر در جلسه را به فرمانده جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) معرفی کرد و گزارش کوتاهی از فعالیت های مدیریت شهری ارایه کرد.

سردار استاد حسینی با یادداشت برداری از سخنان شهردار، به دقت مستمع صحبت های شهردار کرج بود.

مشروح سخنان علی ترکاشوند، شهردار کلانشهر و سردار علی استاد حسینی، فرمانده جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تا دقایقی دیگر بر روی خروجی پایگاه خبری مدیریت شهری کرج قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *