• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

توفیقِ آقای ترکاشوند در آزمون خطیر خدمت مرهون اقتدار مدیریتی، روحیه بسیجی و توانمندیهای بالای وی

Byrotitr

مه 15, 2014

روتیتر:فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اظهار داشت: شهرداری کرج با مدیریت جهادی بارِ اداره یک کلانشهر را به دوش می کشد و توفیقِ آقای ترکاشوند در آزمون خطیر خدمت مرهون اقتدار مدیریتی، روحیه بسیجی و توانمندیهای بالای ایشان است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،سردار علی استاد حسینی در جمع مدیران شهری کرج که برای دیدار صمیمانه و خوشامدگویی در محل فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی (ع) حضور یافته بودند، با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین و روز پدر به حاضران جلسه بیان کرد: امیدوارم تمامِ پدران ایرانی با تاسی از سیره گفتاری و عملی امام علی (ع) ضمن زندگی سعادتمندانه در دنیا، در جهانِ آخرین نیز جزو مریدان و شاگردان آن حضرت باشند و در بهشت وعده داده شده زندگی سرشار از معنویتی را تجربه نمایند.

این فرمانده بسیجی «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» را متعلق به همه ملت دانست و با تاکید بر اینکه واژه «بسیج» فراجناحی و پایگاه همه دوستداران و دلسوزان نظام مقدس است، بیان کرد: امروز طنین تفکر بسیج در تار و پود ایرانیان طنین انداز شده و سپاه پاسداران انقلاب به سبب صلابتی که در هشت سال جنگ تحمیلی نشان داد، از عزت و احترام بالایی نزد آحاد جامعه برخوردار است.
وی، «خواستن، توانستن است.» را ماحصل ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی دانست و از دین مداری، ولایتمداری، آزادی خواهی، عدالتخواهی، نوع دوستی، ایثارگری و مردم داری به عنوان ثمره های درخت تناور «بسیج» یاد کرد و گفت: امروز «بسیج» علاوه بر مشارکت در تامین امنیت و اقتدار جامعه، برای سازندگی و اعتلای اقتصادی و فرهنگی میهن اسلامی کمر همت بسته و به تحقیق نقش تعیین کننده ای در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اسلامی داشته است.
سردار استاد حسینی ضمن ابراز رضایت از حضور بسیجیان، خانواده های معظم شهداء، رزمندگان دفاع مقدس و جانبازان در ترکیب مدیران شهری کرج خاطر نشان کرد: همانطور که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند؛ «بسیج» بزرگ ترین معجزه قرن حاضر است و تشکیل آن در شرایطی که کشور به شدت نیازمند تقویت وحدت و همدلی بود را باید امداد غیبی و از الطاف خفیه حق تعالی دانست.

به گفته فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)، فرهنگ بسیجی قبل از آنکه به دنبال عضوگیری و صدور کارت شناسایی برای تشکیل تقویت پایه های امنیت و استقلال کشور باشد، به دنبال قرار دادن روش و منش نسل های جدید در مسیر ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل است که سعادت دنیا و آخرت را نیز به همراه دارد.
این فرمانده بسیجی یادآور شد: سپاه پاسداران همه مدیرانی که با اخلاص و صداقت در خدمت مردم هستند را «بسیجی» می داند و همه وظیفه داریم برای عبور از گردنه های سخت تحریم و فشارهای اقتصادی و فتح قله های رفیع پیشرفت و عزت تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه کمک به بسیج کمک به انقلاب اسلامی است، گفت: تاکید سپاه پاسداران بر حرکت فضای سیاسی استان به سمت وحدت و تعامل و پرهیز از اختلاف و تفرقه است و در شرایط موجود بیش از پیش به ترویج فرهنگ کار و تلاش نیاز داریم و ما نیز آمادگی خود را برای آغاز نهضت سازندگی در البرز اعلام می کنیم.
سردار استاد حسینی، رسالت مدیریت شهری در حوزه فرهنگی را یادآور شد و با تاکید بر اینکه فرهنگ مبنای اقتصاد سالم و مقاومتی است، آورد: امروز بسیج با سلاح بصیرت در برابر جنگ نرم و هجمه های تبلیغاتی غرب و دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی کرده و آنان را به عقب رانده است، همانطور که دشمنانِ سیاه دل در هشت سال جنگ تحمیلی کاری از پیش نبردند، به فضل الهی در خاکریز فرهنگی نیز پوزه شان را به خاک می مالیم. در این بین، مدیریت شهری به عنوان یکی از فعال ترین بخش ها در حوزه فرهنگی باید جهت گیری منسجم تری داشته باشد و بر هماهنگی و همکاری خود با بدنه فرهنگی سپاه پاسداران بیفزاید.

به گفته این فرمانده بسیجی، جمعی از مسئولان سابق و کنونی استان در دیدارهای جداگانه بر عملکرد بسیجی وار شهردار کرج و تیم همکارانِ وی صحه گذاشته اند و به حمد الهی نگاه مثبت و آمیخته به احترامی نسبت به عملکرد مدیریت شهری حاکم است.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در ادامه اظهار داشت: شهرداری کرج با مدیریت جهادی بارِ اداره یک کلانشهر را به دوش می کشد و توفیقِ آقای ترکاشوند در آزمون خطیر خدمت مرهون اقتدار مدیریتی، روحیه بسیجی و توانمندیهای بالای ایشان است.
سردار استاد حسینی همچنین خواستار توجه بیشتر شهرداریهای استان نسبت به ایجاد فضای سبز، سرانه های خدماتی و عمرانی، بهبود حمل و نقل عمومی، زیباسازی شهری، ساماندهی ورودی های شهرها، بهره گیری از هنر ایرانی – اسلامی در آراستن شهرها و… شد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: بسیج این شجره طیبه انقلاب اسلامی تحت رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری به درختی بارور تبدیل شد که گره گشای مشکلات کشور در برهه های مختلف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *