• تیر ۱۸, ۱۴۰۳ ۰۶:۰۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

اصلاح بر و کف خیابان سرو شهرک جهان نما به اتمام رسید

Byrotitr

ژوئن 4, 2014

روتیتر:مدیر منطقه ۱۱ شهرداری کرج با اشاره به ایجاد دیواره و سنگ چینی از اصلاح بر و کف خیابان سرو شهرک جهان نما خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،حسین عطایی ، اظهار داشت: با دیوار چینی و پله گذاری قسمتی از خیابان سرو، مشکل اختلاف سطح معابر این خیابان برطرف شد.

این مسئول همچنین با اشاره به اینکه پروژه اصلاح شیب و دیوار کشی خیابان سرو به اتمام رسیده است، بیان کرد: خیابان سرو در ضلع شمالی شهرک جهان نما علاوه بر شیب تند موجود، دارای شیب عرضی ما بین دوطرف خیابان است که عملیات تسطیح این خیابان در سنوات گذشته موجب شده بود ساختمانهای ضلع شرقی این خیابان که از قبل احداث شده بودند، با سطح خیابان اختلاف پیدا کنند.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری کرج  ادامه داد: به همین منظور در راستای اصلاح بر و کف خیابان و دسترسی بهینه ساکنان ساختمانهای مجاور، دیوار چینی در این محدوده طراحی و به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: با در نظر گرفتن ایمنی در دیوار چینی با پله گذاری و نصب نرده های فلزی و همچنین بکارگیری سنگهای شکسته در نمای کار، سعی شد از لحاظ زیباسازی نیز تمامی موارد اعمال و جلوه خاصی به این خیابان داده شود همچنین برای ساکنان و رهگذران تنوع و آسایش را به ارمغان آورد.

عطایی در خصوص اقدامات دیگر مربوط به این پروژه یادآور شد:  برای معابر پیاده روی این خیابان طرح های فضای سبز با کاشت درختچه ها و گلهای فصلی و نصب چراغ روشنایی به اجرا گذاشته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *