• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۰۹:۴۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

ورزش، نشاط بامدادی را تا شبانگاه مستمر می کند

Byrotitr

ژوئن 4, 2014

روتیتر:مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری کرج ورزش صبحگاهی و انجام حرکات ورزشی در آغازین ساعات روز را اقدامی دانست که نشاط و هیجان ناشی از آن تا آخرین ساعات روز در بدن فرد باقی مانده و موجب توسعه شادمانی و روحیه نشاط در شهر می شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،حسین سعیدی سیرایی ، با اعلام این مطلب اظهار داشت: ورزش از شاخصه های اصلی توسعه سلامت در جوامع است و هر کشوری که شاخص سلامت در آن رو به فزونی بگذارد، به معیارهای توسعه یافتگی نزدیک تر می شود.

سعیدی تاکید کرد: کرج شهری است که یکی از ویژگی های بارز آن وجود مهاجرت و به نوعی استراحتگاه برای ساکنانش است و بیشتر عمر تکاپوی افراد در مسیر تردد بین مسیرهای بین شهری می گذرد.

وی افزود: در این میان، فعالیت های مفید بدنی در فاصله تردد بین مسیرها و تعجیل برای رسیدن به محل کار و عکس آن گم شده و نادیده گرفته می شود که این به هیچ روی برای سلامت جسم و روح جامعه مناسب نیست.

آغاز ورزش صبحگاهی در شهرک وحدت

به گفته سعیدی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج در راستای ارتقای نشاط جسمی و روحی در شهر و افزایش میزان سلامت در شهر نسبت به افزایش ورزش های صبحگاهی و تقویت برنامه هایی از این دست اقدام کرده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری کرج ادامه داد: از جمله اقداماتی که در این زمینه از سوی سازمان صورت گرفته است، اختصاص ساعات صبحگاهی سالن های ورزشی به بانوان با بهره گیری از مربیان مجرب است.

وی اضافه کرد: به همین منظور آغاز ورزش صبحگاهی در شهرک وحدت واقع در فردیس از صبح شنبه ۱۷ خردادماه در پارکی به همین نام کلید خواهد خورد.

سعیدی خاطرنشان کرد: این ورزش ها با حضور مربیان مجرب به صورت یک روز در میان برای آقایان و بانوان به اجرا در خواهد آمد.

سعیدی روزهای زوج را متعلق به بانوان و روزهای فرد را برای آقایان عنوان کرد و اذعان داشت: این دوره ها با همکاری مسجد محل و پایگاه بسیج شهیدان بخشی به اجرا در می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *