• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۰۵:۳۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

قطار شهری و کمربند شمالی – جنوبی دو دغدغه جدی کرج/ افتتاح چند طرح عمرانی طی تابستان جاری

Byrotitr

ژوئن 4, 2014

روتیتر:شهردار کرج با بیان اینکه قطار شهری و ایجاد کمربند جنوبی و شمالی دو دغدغهدجدی کرج است خواستار حمایت نماینده عالی دولت برای اجرای این طرح ها شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،علی ترکاشوند در دیدار با استاندار جدید البرز که ساعاتی پیش با حضور مدیران شهری برگزار شد، با ارائه گزارشی از روند فعالیت های این مجموعه، شهرداری کرج را بزرگترین دستگاه خدماتی استان ذکر کرد و اظهارداشت:  این مجموعه  به عنوان بزرگترین نهاد خدماتی استان ۱۲ منطقه، هفت معاونت و ۱۴ سازمان را در زیرمجموعه خود دارد که با تمام توان به خدمت رسانی به شهروندان می پردزاند.

وی با اشاره به اهمیت استراتژیک استان البرز و شهر کرج ادامه داد: این استان شاهراه ارتباطی ۱۳ استان کشور است و به دلیل همجواری با پایتخت بار مضاعفی از مشکلات را به دوش می کشد.

ترکاشوند ادامه داد: اجرای طرح های کلان و حیاتی در این شهر نیازمند اعتبارات کلان است که با تدبیر شورا و بهره مندی از تسهیلات بانک شهر حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح ها به این مجموعه تزریق شد.

این مسئول بیان کرد: به رغم  وجود مشکلات در سال گذشته شاهد افتتاح به موقع چند طرح عمرانی بودیم که در سال جاری نیز با جدیت این مباحث پیگیری می شود.

افتتاح چند طرح عمرانی طی تابستان جاری

شهردار کرج اظهار امیدواری کرد طی تابستان امسال شاهد بهره برداری از چند طرح به ویژه پروژه زیرگذر دانش آموز باشیم.

ترکاشوند در بخش دیگری خطاب به استاندار جدید دو مطالبه جدی مدیریت شهری را مطرح و خواستار توجه جدی به این امر شد.

تزریق اعتبارات دولتی راه حل حرکت قطار شهری کرج

بحث قطار شهری و احداث کمربند شمالی و جنوبی شهر دو موضوعی بود که شهردار کرج به آن اشاره کرد.

ترکاشوند گفت: تخصیص اعتبارات دولتی یکی از مواردی است که می تواند به راه اندازی قطار شهری کرج کمک کند و شهرداری خواستار حمایت جدی استاندار از این موضوع است.

وی بیان کرد: مطالبه جدی دیگر و نیاز شهر کرج ایجاد کمربندی شمالی و جنوبی است که شهرداری خواستار سپردن این طرح حیاتی به این مجموعه  است تا پس از تهاتر زمینهای موجود در طرح این پروژه کلان شهری و ملی اجرایی شود.

وی در پایان بار دیگر با تبریک حضور استاندار جدید آمادگی شهرداری را برای هر گونه همکاری با نماینده عالی دولت در استان اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *