• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۳۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

استاندار البرز:وظیفه همه ما حرکت در مسیر انقلاب ،امام و رهبری است

Byrotitr

ژوئن 4, 2014

روتیتر:استاندار البرز گفت در عرصه خدمتگذاری چیزی به نام اصولولگرایی و اصلاح طلبی معنایی ندارد و  همه وظیفه داریم با حرکت در مسیر آرمان های امام و رهبری به آنچه تکلیف انقلابی ماست،

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،استاندار جدید البرز با تاکید بر اینکه انجام سخت ترین کارها با وحدت و همدلی ممکن است، خواستار بهره برداری حداکثری از فرصت های موجود جهت خدمات رسانی به شهروندان شد و اظهار داشت: تقویت کرج به عنوان یکی از کلانشهرهای کشور از ترافیک مشکلات در تهران می کاهد و امروز دولت برای اداره بهتر مرکز استان البرز عزم جدی دارد.

سید حمید طهایی در دیدار با اعضای شورای شهر، شهردار کرج و جمعی از معاونین وی که در محل استانداری البرز صورت پذیرفت، ضمن خوشامدگویی به مدیران شهری، بیان کرد: در چهرهای دوستان روحیه خدمتگزاری و دلسوزی قابل مشاهده است و قطعا مردم فهیم کرج قدر مسئولان دلسوز و زحمتکش خویش را می دانند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه خدمت در تمامی سنگرهای مدیریتی توفیق الهی است و مسئولیت ها تفاوتی با یکدیگر ندارند، بلکه امانتی الهی و باری سنگین بر دوش خادمان ملت هستند که باید با امانتداری، صداقت و دلسوزی به سلامت به منزل مقصود برسند، خاطر نشان کرد: بنده تا لحظه ای که در جایگاه استاندار البرز در خدمت عزیزان باشم، بر مبنای قانون و مقررات و مبنا قرار دادن اصل وحدت و همدلی عمل خواهم کرد و تلاش دارم اهداف دولت تدبیر و امید به بهترین نحو اجرایی شود تا پاسخ مناسبی به اعتماد دولت داده شود.

طهایی با بیان اینکه در عرصه خدمت چیزی به نام اصلاح طلبی و اصولگرایی معنایی ندارد و همه وظیفه داریم با حرکت در مسیر آرمان های امام و رهبری به آنچه تکلیف انقلابی ماست، عمل نماییم، اذعان داشت: بنده دست تمام کسانی که برای یاری دولت در راستای حل مشکلات و از میان برداشتن موانع پیش رو پیش قدم بردارند، به گرمی می فشارم و باور دارم گذر از شرایط سخت کنونی بیش از هر چیز به وحدت و همدلی و تعامل نیاز دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بنده به دنبال کارهای زود بازده نبوده و نیستم و امروز البرز تشنه کارهای زیر بنای و اساسی است.

استاندار جدید البرز بیان کرد: اهمیت کلانشهر کرج به عنوان مرکز استان البرز بر کسی پوشیده نیست و باید برای حل معضلاتی همچون ترافیک، بیکاری، طلاق و… برنامه ریزی جامعی داشته باشیم.

استاندار جدید البرز با تاکید بر اینکه انجام سخت ترین کارها با وحدت و همدلی ممکن است، خواستار بهره برداری حداکثری از فرصت های موجود جهت خدمات رسانی به شهروندان شد و اظهار داشت: تقویت کرج به عنوان یکی از کلانشهرهای کشور از ترافیک مشکلات در تهران می کاهد و امروز دولت برای اداره بهتر مرکز استان البرز عزم جدی دارد.

به گفته وی، دستگاه های اجرایی استان بایستی بر مبنای قانون و مقررات به وظایف ذاتی خویش عمل کنند و با تقسیم کار مناسب و جلوگیری از موازی کاری ها، به ارتقای بهره وری، اصلاح روش های غلط و بهره گیری از تکنولوژی های جدید همت گمارند.

این نماینده عالی دولت با تاکید بر آمادگی برای همکاری با مدیریت شهری ابراز امیدواری کرد با همدلی و تعامل مجموعه مدیریت شهری و سایر دستگاهها شاهد رشد و اعتلای البرز باشیم.

در ادامه، محمود دادگو، رئیس شورای شهر کرج به ایراد سخنرانی پرداخت که مشروح آن بزودی منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *