• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۴۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

ترکاشوند:لزوم پیروی از اصل مترقی ولایت فقیه

Byrotitr

ژوئن 5, 2014

روتیتر:شهردار کرج با بیان اینکه اندیشه های عمیق و نگاه هوشمندانه امام(ره) تمام مرزهای جهانی را در نوردید گفت: امام خمینی(ره) فیلسوف و اندیشمندی بود که مسایل را با نگاهی فراتر از مرزهای کشور رصد می کرد.

torkashvand tahyuiii

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،علی ترکاشوند با تسلیت فرا رسیدن ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، انوار اندیشه های امام(ره) را تمام نشدنی دانست و در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اظهارداشت: امام(ره) ابرمردی بود که جهان بشریت از آن به عنوان مصلح بزرگ و عامل تولید قدرت برای مستضعفین و ملل مظلوم در برابر قدرت‌های زورگو و استکباری یاد می‌کند.

وی افزود: ایستادگی امام(ره) در برابر حکومت های فاسد و استبدادی اراده ای در امت اسلامی ایجاد کرد که سال ها پس از عروج ملکوتی وی نیز در اذهان ماندگار است.

این مسئول با اشاره به موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه این امر را مبتنی بر اندیشه های امام(ره) دانست و گفت: به طور قطع جریان بیداری اسلامی با پیروی از اندیشه ها و آرمان های امام(ره) در کشورهای مسلمان منطقه شکل گرفت.

ترکاشوند، همبستگی میان امت مسلمان را میراث جاودانه خمینی(ره) عنوان و بیان کرد: سیره عملی و ابعاد زندگی سیاسی و معنوی امام راحل(ره) به عنوان پرچمدار حمایت از مظلومان و پایه گذار حکومت مردم سالاری دینی در جهان سبب شد تا امروز این تفکر به یک قطب بزرگ در برابر نظام سرمایه داری تبدیل شود.

وی ادامه داد: با گذشت سالها از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت می‌توان گفت افکار بلند امام راحل به حقیقتی همیشه جاری در جهان بشریت به ویژه در جوامع و ملل اسلامی تبدیل شده است.

شهردار کرج در بخش دیگری با اشاره به لزوم توجه و اجرای وصیت نامه سیاسی و الهی بنیانگذار انقلاب، گفت: امام راحل با دیدگاهی وسیع در وصیت نامه الهی – سیاسی خویش مسایل را رصد و موشکافی کرده و در این زمینه ضروری است مطالعه دقیق و عمل به این میراث گرانبها را سرلوحه امور قرار دهیم.

وی با اشاره لزوم گسترش اندیشه‌های امام خمینی(ره) و پیروی از اصل مترقی ولایت فقیه، تاکید کرد: تدوام انقلاب اسلامی در سایه ولایت فقیه یکی از مهمترین مواردی است که امام راحل بر آن تاکید داشتند و در عصر کنونی این وظیفه بر دوش تک تک ما گذاشته شده است.

ترکاشوند اظهارداشت: تا هنگامی که پیوند مستحکم بین امام و امت و ملت و رهبری است هیچ خللی در روند حرکت آرمانی و رو به جلوی انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد شد.

این مسئول در پایان با تسلیت مجدد عروج ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی اظهار امیدواری کرد تا با تاسی از رهنمودهای امام(ره) و اجرای فرامین رهبری روز به روز شاهد استحکام و سربلندی نظام جمهوری اسلامی در جهان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *