• تیر ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۵۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

۱۸ جانباز، ایثارگر و آزاده کرجی تجلیل شدند

Byrotitr

ژوئن 5, 2014

روتیتر:همزمان با روزهایی که موسوم به عناوین جانبازان و ایثارگران است، تعدادی از ایثارگران، جانبازان و آزادگان ایام دفاع مقدس در صحن علنی شورای اسلامی شهر تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر: یکی با دستگاه تنفسی و کپسول اکسیژن آمده بود و دیگری با عینک تیره و عصایی به سپیدی دلش در دست…

قامت ها به تبرک حضور و ابهت روح و عظمت از خودگذشتگی این ایثارگران، استوار می شد و اعضای شورای اسلامی شهر که اغلب در دغدغه هایی چون مباحث خدماتی و عمرانی غوطه ور هستند، با نگاهی پر شوق میزبان مهمانانی می شدند که بیشتر آنها از معتمدان و صاحب نامان عرصه دفاع مقدس در شهر کرج بودند.

سالروز ولادت سرباز تب دار کربلا و ادامه دهنده راه ۷۲ شهید راه عشق و ایثار، سبب شد شورای اسلامی شهر امروز با دعوت از تعدادی از تابعین و دنباله روان مشی و مرام آن حضرت و خاندان بزرگوارش، از آنان تجلیل به عمل آورد.

رئیس شورای اسلامی شهر در خصوص این تقدیر گفت: این افراد به عنوان نماد و عصاره ای از خانواده های شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران شهر کرج که رقم بسیار بالایی در سطح کشور را به خود اختصاص داده اند، در شورا حضور یافته و تجلیل شدند.

محمود دادگو گفت: جمع قابل توجهی از اعضای شورای اسلامی شهر در دوره چهارم را خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، آزادگان و جانبازان تشکیل می دهند که این شأن و جایگاه این شورا را دو چندان می کند.

توجه به ایثارگران خط مشی شورای چهارم

دادگو خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر کرج در دوره جاری، تعهد و توجه به جایگاه ایثار و شهادت را به عنوان یک خط مشی در دستور کار قرار داده و کوشیده است به این قشر مظلوم و همیشه در صحنه، نگاهی ویژه مبذول دارد.

وی ویژگی این عزیزان را وحدت گرایی و جلوگیری از تکثر و تک روی عنوان کرد و ادامه داد: هر جا وحدت باشد اثرگذاری هم هست؛ چنان که در ایام دفاع مقدس این ویژگی بروز و ظهور یافت و اصلی ترین عامل پیروزی ایران اسلامی در برابر دشمن را رقم زد.
در این مراسم از ۱۸ ایثارگر، جانباز و آزاده شهر و شورای اسلامی شهر تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *