• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۹:۰۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

نتیجه گاز گرفتن برای سوارز/ ۹ بازی و چهار ماه محروم

Byrotitr

ژوئن 26, 2014

روتیتر:کمیته انضباطی فیفا، لوییس سوارز مهاجم تیم ملی اروگوئه را به دلیل گاز گرفتن شانه بازیکن حریف در دیدار با ایتالیا در جریان رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ تنبیه کرد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،رای فیفا برای این بازبکن اوروگوئه که سابقه چندبار ارتکاب این رفتار در مسابقات و محرومیت های متعدد دارد، امروز (پنجشنبه) صادر شد.
سوآرز در یک اقدام حیرت آور شانه کیلینی بازیکن ایتالیایی را گاز گرفت و سپس اینگونه وانمود کرد که به وی برخورد کرده است که این اقدام از چشم دور و گروه داوری دور ماند و به اعتراض های کیلینی نیز توجهی نشد.

فیفا عصر پنجشنبه اعلام کرد که سوارز از ۹ جلسه همراهی با تیم اروگوئه در بازی های ملی و همچنین چهار ماه از انجام هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شده است.سوارز اولین محرومیت سنگین خود را زمانی عضویت در تیم فوتبال آژآکس هلند، تجربه کرد.

وی در دیدار با تیم PSV آیندهوون به علت گاز گرفتن عثمان باکای، از سوی فدراسیون فوتبال این کشور با محرومیت ۷ جلسه ای رو به رو شد.سال ۲۰۱۳ نیز با گاز گرفتن برانیسلاو ایوانویچ مدافع صربستانی باشگاه چلسی که از چشم داور دور ماند، با محرومیت سنگین ۱۰ جلسه ای اتحادیه فوتبال انگلستان رو به رو شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *