• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۳:۳۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مهارت های اداری به نیروهای تازه ورود آموزش داده می شود

Byrotitr

نوامبر 2, 2014

روتیتر:معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری کرج، «تجربه» را یک اصل غیر قابل انکار برای فعالیت در محیط کار ارزیابی کرد و برگزاری دوره های آموزشی ویژه نیروهای جدیدالورود این دستگاه را به منظور انتقال برخی تجربیات و آموزش های مورد نیاز اداری برای این افراد برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،بهروز آقامحمدی  با بیان اینکه نیروهای جدیدالاستخدام دستگاه شهرداری از لحاظ دانش تخصصی در جایگاه مطلوبی قرار دارند، اضافه کرد: اما این افراد فاقد اطلاعات و مهارت های لازم برای فعالیت در دستگاه های اداری و فنی بوده و از این منظر ضروری است نکاتی به آنان آموزش داده شود.

آقامحمدی، یکی از محورهای فعالیت معاونت برنامه ریزی و توسعه را در حوزه آموزش نیروها و ارتقاء دانش آنان دانست و بیان داشت: به همین منظور برگزاری دوره های آموزشی با محورهای گوناگون برای این نیروها در نظر گرفته شده که هدف عمده آن توانمندسازی و افزایش دانش فنی و تخصصی افراد است.

به گفته معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری کرج، به بیان محورهای این دوره های آموزشی که برای انتقال اطلاعات، تجربیات و مهارت های لازم به ۲۳۰ نفر از نیروهای تازه ورود شهرداری این کلانشهر در نظر گرفته شده است، پرداخت و افزود: آشنایی با ماموریت ها و ساختار اداری شهرداری کرج، آشنایی با آیین نامه اداری و استخدامی شهرداری ها و بیمه کارکنان شهرداری از موضوعاتی است که در قالب این دوره به نیروها آموزش داده می شود.

آقامحمدی از دیگر محورهای این دوره های آموزشی را ارائه دروسی با عنوان اخلاق حرفه ای مبتنی بر آموزه های اسلامی در نظام اداری، فرهنگ سازمانی و ارتباط موثر در سازمان و نیز کار تیمی و حل مسئله، عنوان کرد.

وی اضافه کرد: دومین جلسه از این سلسله آموزش ها امروز دهم آبان ماه از ساعت ۱۳ تا ۱۶ در محل تالار شهیدان نژادفلاح کرج برپا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *