• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۲۳:۳۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

صدور ۶۹۰ اخطاریه جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه ۸ کرج

Byrotitr

نوامبر 5, 2014

روتیتر:مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج از صدور ۶۹۰ مورد اخطاریه جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و بدون استحکام در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،سعادت  با اشاره به اینکه از تعداد پرونده های ارسال شده به کمیسیون ماده صد ۱۰۶ فقره به کمیسیون بدوی و ۹۳ فقره به کمیسیون تجدید نظر ارسال شده افزود: یکی از مواردی که در توسعه شهرها باید مورد توجه واقع گردد وضعیت ساخت و سازهای سطح شهر می باشد که با توجه به عدم رعایت اصول ساختمانی، خسارت زیادی را به مبلمان شهری وارد می نماید و بی تفاوت بودن در این مسئله در واقع اجحاف در حق آینده شهر و نسل آینده ساکنان شهر خواهد بود.


مدیر منطقه ۸ کرج با بیان این که برخورد با تخلفات ساختمانی بر اساس ماده صد قانون و تبصره های آن صورت می گیرد، اظهار داشت: از بین پرونده های ارسالی به کمیسیون ماده صد، ۶۳ فقره در سطح منطقه منجر به رأی تخریب شده است که جلوگیری از احداث بناهای غیر مجاز و یا بر خلاف پروانه صادره و ارسال آنها به کمیسیون ماده صد از وظایف مهم شهرداری محسوب می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه تخلفات ساختمانی از معضلات اساسی ساخت و ساز در شهر محسوب می شود،  ابراز داشت: این موضوع تبعاتی را نیز برای شهر و ساکنان آن به همراه داشته که می توان به ایجاد نازیبایی بصری در شهر، نادیده گرفتن حقوق دیگر شهروندان و نداشتن استحکام لازم ساختمان در هنگام بروز بلایای طبیعی اشاره کرد.

سعادت در خاتمه ضمن اینکه از شهروندان منطقه خواست تا با رعایت اصول و ضوابط قانونی اقدام به ساخت و ساز نمایند، ابراز داشت: توجه داشتن به ساخت و سازهای اصولی، ضابطه مند و رعایت قوانین شهرسازی علاوه بر احداث بناهای ایمن و کاهش خطرات هنگام بروز حوادث، باعث بهبودکیفیت منظر شهری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *