• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۲۲:۴۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

نگاه مدیریت شهری به رفع نیازهای فرهنگی شهروندان همسو با منویات رهبری است

Byrotitr

نوامبر 5, 2014

روتیتر:معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج اظهار داشت: نگاه مدیریت شهری به رفع نیازهای فرهنگی شهروندان بویژه نسل جدید همسو با منویات مقام معظم رهبری است.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،

علی اکبر میر وکیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ادامه داد: تبعیت از ولایت فقیه و امر او، که برگرفته از اصل اشراف و آگاهی ایشان بر شرایط روز جامعه است، جامع ترین قانون و ملاک عمل معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در حوزه فرهنگی و در سالی است که به نام «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نام گرفته است، می باشد.
وی افزود: این معاونت، با الگو قرار دادن منویات ایشان و بهره گیری از توان و تخصص نیروها، تحقق اهداف کلان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مدیریت شهری کرج را مد نظر قرار داده و کوشید با ایجاد تعامل میان دستگاه های همسو، گامی جهت اصلاح و برآوردن نیازهای شهروندان در حوزه های تحت مسئولیت بردارد.
میر وکیلی تصریح کرد: پیروی از اصل ۴۴ و تفویض امور به بخش خصوصی از رویکردهای دیگر این معاونت با هدف اجرای دستورات مقام معظم رهبری بوده است تا بتواند به افقی که ایشان برای فرهنگ نظام ترسیم کرده اند، دست یابیم. به این منظور سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج اجرای بسیاری از برنامه های این معاونت را به عهده گرفته و با ارائه طرح های متنوع، اجرای برنامه های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.
به گفته معاون فرهنگی شهرداری کرج، از این جمله می توان برگزاری همزمان جشنواره فیلم فجر در کرج و تهران، برپایی نمایشگاه بزرگ سفره اشک، نمایشگاه تفریحات، بازی و سرگرمی، مسابقات روباتیک، محافل انس با قرآن، محافل معرفت، ویژه برنامه های آیینی و مذهبی و نظایر آن را نام برد که جملگی در راستای ارتقاء فرهنگ اخلاقی و اجتماعی همشهریان انجام گرفته است.
وی در پایان بیان داشت: همچنین آموزش های گوناگون با سرفصل آموزش حقوق شهروندی به صورت مستقیم و غیرمستقیم از طریق این معاونت و مراکز وابسته نظیر فرهنگسراها، خانه های فرهنگ، کتابخانه ها و نظایر آن به شهروندان ارائه شده، که این امر یکی از رسالت های شکل گیری معاونت های فرهنگی اجتماعی و ورزشی در شهرداری ها بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *