• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۲۳:۱۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

پیکر مهدی انصاری نصب در خانه ابدیش آرام گرفت

Byrotitr

نوامبر 5, 2014

روتیتر:اصحاب رسانه استان البرز و شهرستان کرج بعدازظهر امروز سه شنبه پس از شرکت در مراسم عاشورای حسینی، پیکر مرحوم مهدی انصاری نصب مدیرمسئول نشریه افق البرز را با شکوه خاصی در امامزاده محمد (ع ) کرج تشییع کردند.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،در این آیین که عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان استانی حضور داشتند، پیکر مرحوم انصاری نصب پس از تشییع در جوار امامزاده محمد (ع) به خاک سپرده شد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این آیین از مرحوم انصاری نصب به عنوان یکی از فعالان با اخلاق رسانه در کشور و استان البرز یاد کرد.

عزیز اکبریان افزود: درگذشت نابه هنگام مرحوم انصاری نصب، ضایعه دردناکی برای استان البرز بود.

مرحوم مهدی انصاری نصب متولد سال ۱۳۵۸، از چندی پیش از بیماری سرطان روده رنج می برد که دیروز دوشنبه همزمان با تاسوعای حسینی به دیدار معبود شتافت.

وی علاوه بر مدیرمسئولی دو هفته نامه افق البرز، عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان و مدرس دانشگاه بود ضمن آنکه مسئولیت روابط عمومی اداره کل اتباع خارجی استانداری البرز را بر عهده داشت.

دو هفته نامه افق البرز از سال ۹۰ با صاحب امتیازی موسسه آزاد اندیشان جوان کرج و با مدیر مسئولی مرحوم انصاری نصب در استان البرز فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *