• تیر ۱۹, ۱۴۰۳ ۰۲:۲۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

حاشیه اتوبان کرج بهسازی و ساماندهی شد

Byrotitr

نوامبر 8, 2014

روتیتر:معاون فنی اجرایی سازمان زیباسازی شهرداری کرج از بهسازی حاشیه اتوبان حد فاصل شهرک خاتم تا دانشگاه خوارزمی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،الهام باقری ، با اشاره به اینکه در حاشیه اتوبان علاوه بر عملیات بهسازی، رنگ آمیزی نیز صورت گرفته است، اظهار داشت: این عملیات شامل رنگ آمیزی دیوارهای بتونی گاردریل ها، نرده ها و پل های نصب شده بر اتوبان (پل شهید سلطانی، پل سردخانه و پل مهرشهر) بوده است.


این مسئول با بیان اینکه ورودی ها و خروجی ها  نقش بی بدیلی در شاکله و بدنه اصلی شهر دارند، گفت: سازمان زیباسازی شهرداری کرج با نورپردازی پل های مذکور سعی در بهبود وضعیت ورودی های شهر دارد.

وی هدف از عملیات فوق را رسیدن به مطلوب بصری و لحاظ سیاست های مدیریت شهری کرج در بهسازی ورودی های شهر ذکر و عنوان کرد: با توجه به گستردگی محدوده اجرایی عملیات بهسازی و رنگ آمیزی در حاشیه اتوبان، تحقق این مهم نیازمند به همکاری مناطق همجوار، اداره راه و پلیس راهور است.

معاون فنی اجرایی سازمان زیباسازی شهرداری کرج، در ادامه تسهیل در رفاه حال شهروندان را از ضروریات وظایف مدیریت شهری اعلام کرد و با تاکید بر تلاش و اهتمام برای برقراری رفاه شهروندی گفت: زیباسازی منظر شهری از خروجی های مثبت در ارائه خدمت به شهروندان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *