• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۲۳:۱۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

فناوریهای نوین وارد چرخه خدمات شهری کرج شود

Byrotitr

نوامبر 17, 2014

روتیتر:معاون خدمات شهری شهرداری کرج، استقبال شهروندان از فضاها و اماکن عمومی شهر را زمینه ساز گسترش فعالیت های شهری ذکر کردو از ورود فناوریهای نوین به چرخه خدمات شهری این کلانشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،حسن مدیرروستا  با بیان اینکه فضاهای شهری به عنوان عرصه های رفت و آمد شهروندان باید مناسب و مهیای استفاده اقشار مختلف باشد، اظهار داشت: هرچه استقبال شهروندان از فضاها و اماکن شهری اعم از پارکها، پیاده روها، معابر و خیابانها بیشتر باشد، به همان نسبت نیز فعالیت شهرداری در زمینه افزایش خدمت رسانی بیشتر و متناسب با درخواست شهروندان می شود.

وی افزود: توسعه فضاهای عمومی شهر به ویژه اماکن تفریحی باید بگونه ای باشد که به مکانی برای گذران اوقاتی سالم برای خانواده‌ها تبدیل شود، این رویکرد داشتن نگاهی متفاوت به اماکن شهری است که حیات و پویایی شهر در آینده را رقم می زند.

این مسئول، رویکرد مدیریت شهری در خصوص اجرای فعالیت‌های عمرانی را ارائه خدمات شهری ارزشی در عرصه های مختلف ذکر و عنوان کرد: با توجه به سیاستهای کلان مدیریت شهری کرج، اماکن و عرصه های محیط شهری با پیوست های اجتماعی، فرهنگی، آسایش و رفاه شهروندی ایجاد می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج با اشاره به توسعه روزافزون مولفه های زندگی شهروندی از جمله تکنولوژی و فناوری های نوین و تاثیر وسیع آن بر جنبه‌های مختلف زندگی شهروندی عنوان کرد: به تبع این مهم ابعاد خدمات شهری نیز دستخوش تحولات گسترده‌ای شده، چنانکه لازمۀ زندگی در شهرهای امروزی به عنوان نقاط تمرکز خدمات و تعاملات، به‌ کار‌گیری روش‌ها و فناوری‌های نوین خدمات‌رسانی است.

مدیرروستا، توسعه خدمات شهری مبتنی بر فناوری های نوین را راهکار تحول شهری خواند و با بیان اینکه این رویکرد راهکارهای جدید سازمانی و شناسایی فرصت‌های بالقوه پاسخگویی به نیازها و مطالبات شهروندان و بهبود کارایی و اثربخشی فرایندهای شهری را فراهم می کند، اضافه کرد: کرج نیز با هدف توسعه خدمات شهری مبتنی بر فناوری‌های نوین تلاش و برنامه ریزی کند.

وی، وظایف و مسئولیتهای مدیریت شهری را مهم ارزیابی کرد و افزود: اقدامات این معاونت با توجه به معیارهای توسعه‌یافتگی کلانشهر کرج و با هدف ارائه سریع‌تر، آسانتر و گسترده تر خدمات شهری در سطوح مختلف شهری اجرایی می شود.

این مسئول اظهار داشت: ضرورت بهبود ادارۀ امور شهری همچنین ارائۀ سریع و آسان خدمات به شهروندان، مدیران شهری را ناگزیر به جست‌وجو به منظور تدبیر راههای نو و کارآمد جهت پاسخ به نیازها و رفع مشکلات می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *