• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۲۳:۱۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

عملکرد شرکت گاز، انتقاد جدی اهالی شورای شهر را برانگیخت

Byrotitr

نوامبر 17, 2014

روتیتر:صد و دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج پیش از ظهر امروز یکشنبه با حضور اکثریت اعضای پارلمان محلی، برگزار و طی آن مباحث مختلف و لوایح ارائه شده به این شورا، مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مهمترین آنها انتقادات یکی از اعضا به عملکرد شرکت گاز استان بود.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ابتدای این جلسه بر ضرورت برقراری جلسات ملاقات مردمی از سوی همه مسئولان و مدیران تاکید کرد و اظهار داشت: انجام دیدارهای مردمی و عمومی گامی در راستای تکریم شهروندان و اجرای تعهدات مسئولان در قبال جایگاه خویش است، از این منظر همه مسئولان و مدیران مدیریت شهری کرج موظف به اختصاص یکی از روزهای خود در طول هفته به ملاقات مردمی هستند.

محمود دادگو عنوان کرد: وظیفه مسئولان است که با اختصاص این روز به دیدارهای مردمی، ضمن استقبال از شهروندان و مراجعه کنندگان، در جریان مشکلات و خواسته های پرسنل خود قرار گیرند.
طرح تذکری از سوی فاطمه اسکندری، عضو شورای اسلامی شهر در خصوص شرکت گاز استان البرز در بخشی از جلسه امروز این شورا، مباحثی را در این زمینه به همراه داشت.

انتقاد عضو شورا از خدمات شرکت گاز

اسکندری که در هفته گذشته با مشکل گرفتگی گاز و عدم همراهی این شرکت برای رفع مشکل مواجه شده بود، به انتقاد جدی از ارائه خدمات توسط این شرکت پرداخت و از ریاست شورای اسلامی شهر خواست با توجه به رسالت شورا در مدیریت یکپارچه شهر، درصدد رفع دغدغه های مردم در این خصوص برآید.
وی با بیان اینکه تمامی دستگاه های خدماتی شهر طبق قانون موظف به پاسخگویی در قبال پرسش ها و انتقادات شورای اسلامی شهر هستند، ضعفهای موجود در خدمات رسانی این شرکت را ناشی از کمبود نیرو و امکانات در این شرکت ارزیابی کرد و افزود: متاسفانه راحت طلبی در ادارات گسترش پیدا کرده و افراد مقید به انجام تعهدات خود و همراهی با مسئولان و شهروندان به منظور ایجاد شهری ایمن و توسعه یافته نیستند که این نیازمند جدیت در به کارگیری نیروهای متعهد و پیگیری قاطع مسئولان است.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر گفت: این شرکت در حال حاضر همچنان زیر نظر شرکت گاز استان تهران قرار داشته و یکی از ضعف های آنها کمبود نیرو است که باید با پیگیری شورای شهر برای رفع این مشکل چاره ای اندیشیده شود.
وی با تاکید بر اینکه فصل زمستان آغاز مشکلاتی چون گازگرفتی و سرمازدگی است، خاطرنشان کرد: باید پیش از آغاز فصل سرما به فکر اصلاح و رفع مشکلات باشیم اما متاسفانه پیگیری های به عمل آمده از سوی شورا هنوز به دریافت پاسخ یا حرکت شایسته ای نیانجامیده است.

ارسال نامه به وزیر نفت درباره شرکت گاز البرز

رئیس شورای شهر نیز با تایید تذکر این عضو شورا، ارتقای شرکت گاز استان که همچنان زیر نظر استان تهران فعالیت می کند را خواستار شد و یادآور شد: پیش از این اقدامات و نامه نگاری هایی به این منظور انجام شده که ارسال نامه ای به وزیر نفت از جمله تلاشهای انجام گرفته بوده است.
دادگو اظهار داشت: شکایات و گلایه های متعددی نسبت به مشکلات مربوط به گازکشی منازل و فشار گاز از سوی مردم به شورا ارائه شده،  مردم اذعان می کنند که به مشکلات گازکشی در منازل خود آگاه هستند اما کسی پیگیر اصلاح این ضعفها نیست.
وی افزود: بر مبنای آن پیگیری های جدی از سوی شورا به عمل آمده، در آخرین اقدام نیز که با طرح این تذکر صورت خواهد گرفت نامه ای به استاندار در خصوص لزوم ارتقای ساختار اداری شرکت گاز استان البرز و افزایش کیفیت خدمات رسانی این شرکت ارسال خواهد شد.
درخواست انجام تحقیق و تفحص از سازمان های زیر نظر شهرداری و تشکیل سازمان بهسازی بافت های فرسوده از جمله مواردی بود که در یکصد و دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مطرح شده و مورد بحث قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *