• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۲۳:۱۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

رضایت ۸۱ درصدی شهروندان کرجی از عملکرد مدیریت شهری در ایام محرم

Byrotitr

نوامبر 22, 2014

روتیتر:

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج، میزان رضایتمندی مردم از عملکرد شورا و شهرداری در ایام محرم را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: طبق نظرسنجی انجام گرفته در برنامه “و اما امشب” سیمای البرز، میزان رضایت شهروندان از عملکرد مدیریت شهری در برگزاری ویژه برنامه های ایام محرم بیش از ۸۰ درصد بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،سعید فیروزگاه  با اعلام این مطلب اظهار داشت: برپایی برنامه های ماه محرم به عنوان یکی از پایگاه های بنیادین اسلامی، یکی از وظایف مدیریت شهری در حیطه فرهنگی است، بر همین اساس شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج با تصویب و اختصاص اعتبارات مناسب و اجرای برنامه های هماهنگ، کوشید گامی به این منظور بردارد.

این مسئول، به نظرسنجی انجام گرفته در سیمای البرز در خصوص میزان رضایت شهروندان از عملکرد مدیریت شهری در ماه محرم اشاره کرد و افزود: در پیامکهای ارسالی از سوی شهروندان به برنامه “و اما امشب”، میزان رضایت مردم از اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی ایام محرم در سه سطح ضعیف، متوسط و خوب ارزیابی شد.
وی ادامه داد: بر این اساس از ۱۰۰ درصد پیامکهای ارسالی ۸۱ درصد گواه از مطلوبیت عملکرد این حوزه داشت و میزان پیامک هایی که ارزیابی متوسطی از روند اجرای برنامه ها داشتند، ۱۵ درصد بود.
به گفته رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، ارزیابی منفی عملکرد در این ایام نیز چهار درصد بود که قطعا و با توجه به رویکرد این کمیسیون مبنی بر انتقادپذیری، علل این عدم رضایت واکاوی و تلاش می شود در برنامه های آتی، مشکلات فوق را برطرف خواهد شد.
این عضو شورای اسلامی شهر کرج یکی از بارزترین فعالیتهای این دوره مدیریت شهری در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را برپایی نمایشگاه سفره اشک عنوان کرد که در قالب آن مبلغی بالغ بر هشت میلیارد ریال بین هیئات مذهبی توزیع شد.
فیروزگاه بیان داشت: حدود دو هزار هیئت شناسنامه دار این کمک هزینه را در قالب بن های چهار میلیون ریالی دریافت کرده و محصولات و امکانات مورد نیاز خود را از این نمایشگاه تهیه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *