• تیر ۱۵, ۱۴۰۳ ۲۲:۵۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

ساختمان جدید مرکز آموزش علمی – کاربردی شهرداری کرج به بهره برداری رسید

Byrotitr

نوامبر 22, 2014

روتیتر:

ساختمان جدید مرکز علمی – کاربردی شهرداری کرج با حضور شهردار، اعضای شورای شهر، معاونان، مدیران مناطق و مدیران عامل سازمانها، مدیر روابط عمومی و بین الملل روابط عمومی شهرداری کرج، اساتید و دانشجویان مرکز آموزش علمی – کاربردی شهرداری به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،در آیین افتتاحیه ساختمان جدید این مرکز، رییس دانشگاه علمی – کاربردی شهرداری کرج ضمن تقدیر و تشکر از حضور حاضرین در این آیین به ارائه گزارش مختصری از وضعیت دانشگاه پرداخت و اظهار داشت: این دانشگاه در سال ۱۳۸۷ در سه رشته در فردیس پایه گذاری شد و اکنون با ۳۱ رشته و در این مرکز در حال فعالیت است.

وی افزود: این مرکز دانشگاهی در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع، به مدت ۷۰ روز به صورت شبانه روزی و در سایه اعتماد و وفاق و همدلی، توسط سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج پیرو ماده ۳۱ قانون شهرداریها احداث شده که دارای ۱۱ کلاس مجهز به سیستم سرمایشی، گرمایشی، دوربین مداربسته و ویدیو پرژکتور است.

در ادامه این مراسم، نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس ضمن تاکید بر لزوم یکپارچگی مجموعه مدیریت شهری اعلام کرد: یکپارچگی مجموعه مدیریت شهری در واقع بسط و گسترش حیطه اختیار شوراها، مدیران شهری و تمرین دیگری برای افزایش مشارکت شهروندان در عرصه های اجتماعی محسوب می شود در صورت تحقق این امر افزایش و رشد پروژه های عمرانی را در شهر شاهد خواهیم بود.

محمدجواد کولیوند یادآور شد: شایسته است رشته هایی در این دانشگاه تدریس شود که در نسل آینده تاثیر گذار باشد و به تصمیم گیری جدی در کشور بگراید.

این مسئول تاکید کرد: امید می رود با توجه به تربیت شایسته افراد در این مرکز و با توجه به پتانسیل های خوبی که در این شهر وجود دارد، بتوانیم مدیرانی لایق را تربیت کنیم تا بتوانند در تصمیم گیری ها با قدرت رفتار کنند.

در حاشیه این مراسم، مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج هدف از ساخت این پروژه را عدم برخورداری ساختمان قدیمی از امکانات سخت و نرم افزاری دانست و تاکید کرد: ساختمان قدیمی مرکز جامع علمی – کاربردی شهرداری به دلیل فرسودگی و عدم برخورداری از زیرساختهای لازم، از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری همچنین فضای فیزیکی استاندارد برای تحصیل دانشجویان برخوردار نبود که همین دلیل، مرکز را برای احداث ساختمان جدید ترغیب کرد.

علی سلطانی مقدم ادامه داد: ساختمان جدید این مرکز دانشگاهی در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع به منظور توسعه دانشگاه جامع علمی – کاربردی شهرداری کرج در محوطه دانشگاه مذکور و در جوار ساختمان پیشین طراحی و  طی ۷۰ روز با تلاش و توان فنی و مهندسی و اجرایی این سازمان به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به افزایش تعداد دانشجویان گفت: در پی حضور دانشجویان ورودی مهرماه، توسعه فضای فیزیکی این دانشگاه امری اجتناب ناپذیر بود که پیرو ماده ۳۱ قانون شهرداریها، طبق قراردادی فی ما بین دانشگاه جامع علمی- کاربردی و سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج این مهم در برنامه کاری سازمان قرار گرفت.

این مسئول افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید که دارای ۱۱ کلاس آموزشی با ظرفیت تحصیل ۴۰۰ دانشجو در رشته های مختلف تحصیلی است.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات مدیرانی چون علی سلطانی مقدم مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی، عباس کمالی روستا مدیر منطقه ۲، ابراهیمی معاون آموزشی دانشگاه علمی- کاربردی شهرداری تقدیر و تشکر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *