• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۳:۲۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

خیزش مطلوب کرج در عرصه عمران شهری

Byrotitr

نوامبر 23, 2014

روتیتر:

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با تاکید بر ضرورت اجرای پروژه های عمرانی مبتنی بر اصول و معیارها و استانداردهای مشخص گفت: فضای اجتماعی شهر را مهیای زندگی مطلوب برای شهروندان می کند.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،علی اصغر کمالی زاده  با اشاره به افزایش جمعیت و رشد شهرنشینی به ویژه در کلانشهرها که کرج از جمله آنها است، به بیان اهمیت فضاهای عمرانی در این شهرها اشاره کرد و اظهار داشت: طرح های عمرانی همچنین به منظور بهبود زندگی شهروندی همچنین ارتقاء عملکرد مدیریت شهری تدوین و اجرایی می شود.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقاء بهره ‌وری فضاهای عمرانی شهر افزود: فضاهای عمرانی شهر بدون مدیریت فعال و پایدار شهری‌ عملکرد و کارکرد مطلوبی نخواهد داشت بنابراین پروژه های شهری در کرج با لحاظ کردن میزان بهره وری فضاهای عمرانی در دستور کار قرار می گیرد.

این مسئول در ادامه با اشاره نقش حمایت مدیران شهری در بارور شدن فعالیتهای عمران شهری عنوان کرد: فعالیت در امور عمرانی شهر با هدف ارتقاء ساختارهای شهری صورت می گیرد که تحقق این مهم نیز در گرو همکاری و مساعدت مدیران شهری، ارگان ها و دستگاه های خدمات رسان شهری است.

کمالی زاده با ارزیابی مثبت از اقدامات عمرانی صورن گرفته در سطح شهر به تشریح چگونگی تدوین و طراحی این پروژه ها پرداخت و افزود: پروژه های عمرانی برای اجرا در سطح شهر به صورت چند جانبه طراحی می شوند تا بتوانند با اجرای آن نسبت به ارائه خدمات شهری اقدام موثرتری داشت.

وی با بیان اینکه شاکله و اساس برنامه های مدیریت شهری به ثمر رساندن طرح های عمرانی در قالب اجرای پروژه های عمرانی، زیرساختی و خدماتی در سطح شهر است، یادآور شد: اجرای این پروژه ها با توجه به تاکید مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورا و با در نظر گرفتن بالاترین میزان بازدهی اجرایی می شود.

این مسئول اظهار داشت: مدیریت شهری کرج به ویژه در دوره حاضر اقدامات مناسبی را در عرصه های عمران شهری و ارتقاء همه جانبه این عرصه مهم به انجام رسانده که انجام این مهم نقش بسزایی در پویایی شهر و فراهم آوردن زمینه های مناسب خدمات رسانی فراهم کرده است.

خیزش مطلوب کرج در عرصه عمران شهری

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج، خیزش مطلوب کرج در عرصه عمران شهری را یادآور شد و با بیان اینکه توجه و رسیدگی به وضعیت عمرانی شهر از آیتم های موفقیت شهرداری ها است، افزود: در کلانشهر کرج این مهم در سایه همگرایی و وحدت رویه بین شهرداری و اعضای شورای اسلامی این کلانشهر به نحو مطلوبی محقق شده و بی شک خروجی آن به نفع شهر و شهروندان بوده است.

کمالی زاده، هماهنگی و تعامل مجموعه مدیریت شهری کرج با سایر دستگاه های اجرایی و خدماتی این کلانشهر را از مولفه های مهم رسیدن به موفقیت در امور اجرایی شهر ذکر و با بیان اینکه حاصل فعالیتهای شهرداری باید رضایت شهروندان و انتفاع بهینه شهر را به دنبال داشته باشد، گفت: موفقیت در اجرای پروژه های تعریف شده برای شهر و اجرای آنها مرهون مدیریت صحیح و اصولی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *