• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

بازگشایی راه های ارتباطی موجب روان سازی ترافیک می شود

Byrotitr

نوامبر 23, 2014

روتیتر:

عضو شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از پروژه بازگشایی ادامه بلوار ماهان، ضمن ابراز رضایت از میزان پیشرفت فیزیکی این طرح گفت: بازگشایی راه های ارتباطی موجب روان سازی ترافیک می شود که اتصال بلوار ماهان به سه باندی یکی از شاخص ترین اقدامات در این حوزه است.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،شهردار و عضو شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از محل اجرای پروژه بازگشایی ادامه بلوار ماهان، از میزان پیشرفت فیزیکی و روند اجرای پروژه ابراز رضایت کردند.

علی ترکاشوند و حمیدرضا ابوالحسنی با همراهی معاون فنی و عمرانی و مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج در یک روز غیرکاری ضمن بازدید از پروژه های در حال انجام در موسسه تحقیقاتی دامپروری با بیان این مطلب خاطرنشان کردند: خروجی مثبت اقدامات معاونت فنی و عمرانی و سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج در این پروژه مشهود می باشد و این امر موجب خرسندی و رضایت خاطر مدیریت شهری است.
شهردار کرج در این بازدید با بیان اینکه، عمران شهری نیازهای زندگی شهروندی را مرتفع می کند، اظهار داشت: توسعه شهری با اجرای طرح های کلان عمرانی به نحو مطلوبی ممکن می شود زیرا پروژه های شهری زمینه را برای ایجاد ساختار های ایده آل و استاندارد شهری فراهم می کند.
علی ترکاشوند با ارزیابی مثبت از اقدامات عمرانی صورت گرفته، عنوان کرد: پروژه های ارزنده و کارآمدی در سطح موسسه در حال اجرایی شدن است که بی شک تکمیل این طرح ها ضمن انتفاع منطقه، رضایتمندی شهروندان را در پی دارد.
عضو شورای اسلامی شهر کرج نیز با حضور در این بازدید اظهار داشت: هدف از این بازدید، رصد وضعیت خدمات رسانی به شهروندان و اطلاع از کمبودها و کاستی ها می باشد تا به عنوان نماینده مردم در مسیری که تامین کننده منافع و رضایتمندی آنان است، گام برداریم.

وی اعضای شورای شهر کرج را حامیان و همکاران پرتلاش و خدمتگذار  در مجموعه مدیریت شهری در راستای خدمات رسانی به شهروندان دانست و افزود: نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج همواره خواستار بالا بردن سطح رفاه شهروندان هستند.

ابوالحسنی ضمن بیان دیدگاه های خود در خصوص اجرای پروژه مذکور یادآور شد: پیشرفت هایی که در موسسه تحقیقاتی دامپروری و پروژه بازگشایی بلوار ماهان بوجود آمده است یقینا حاصل وحدت، همدلی و اخلاق مداری بین همکاران معاونت فنی و عمرانی و سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج می باشد و نمود آن کسب امتیازات بالا در پیشرفت پروژه های مذکور جهت ارائه خدمات سازنده به شهروندان است.

در ادامه این بازدید، کمالی زاده معاون فنی و عمرانی و علی سلطانی مقدم مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج نیز گزارشی از روند اجرای پروژه و برنامه های آتی جهت افزایش سرعت پروژه بیان کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *