• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۳:۳۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

اهداء لوح تقدیر ششمین همایش ملی قیر و آسفالت ایران به سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج

Byrotitr

نوامبر 23, 2014

روتیتر:

رییس ششمین همایش ملی قیر و آسفالت ایران از حضور پربار و تلاشهای ارزنده سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج با اهدای لوح، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،اختتامیه ششمین همایش ملی قیر و آسفالت کشور عصر پنج شنبه با حضور دست‌اندرکاران در محل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور شکرچی ‌زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، مقدس‌نژاد دبیر کمیته علمی ششمین همایش ملی قیر و آسفالت، معماریان معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و جمع کثیری از متخصصین و دست‌اندرکاران و شرکت‌کنندگان در نمایشگاه جانبی این همایش برگزار شد، از اسپانسران همایش تقدیر به عمل آمد.

ششمین همایش قیر و آسفالت با هدف تاکید بر لزوم ارتقاء کیفیت روسازی‌های آسفالتی، توسعه فنآوری‌های بهینه و تبادل دانش بین بخش اجرایی و دانشگاهی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۷ و ۲۸ آبان‌ماه سال ۱۳۹۳ توسط مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با حمایت معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، معاونت راه روستایی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، معاونت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و پشتیبانی مراکز دانشگاهی در محل مرکز برگزار شد.

همچنین همزمان با این همایش، نمایشگاه تخصصی قیر و آسفالت نیز با مشارکت شرکت‌ها و دست‌اندرکاران صنعت قیر و آسفالت دایر بود.

دکتر شکرچی ‌زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و رئیس ششمین همایش ملی قیر و آسفالت کشور گفت: مرکز تلاش دارد تا در مبحث گواهینامه فنی، موضوع قیر و آسفالت را به طور جد پیگیری و وارد نماید. همچنین این مرکز تلاش دارد تا بخش را جهت حمایت از فناوری‌های نوین در قیر و آسفالت ایجاد نماید.

شایان ذکر است؛ سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج به عنوان پنجمین کارخانه در سطح کشور، نخستین دارنده گواهینامه فنی فرآیند تولید آسفالت در سطح استان البرز و تنها دارنده گواهینامه فنی به عنوان ارگان دولتی از سوی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی می باشد که در ششمین همایش و نمایشگاه ملی قیر و آسفالت و ماشین‌آلات وابسته حضور فعال و موثری را داشت.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

سازمان محترم عمران و نوسازی شهرداری کرج

توسعه پایدار و پیشرفت ایران اسلامی مرهون اهتمام تلاشگران دلسوی است که تخصص خود را پشتوانه ایجاد این توسعه قرار داده اند.
حضور ارزشمند و پربار آن شرکت محترم در ششین همایش و نمایشگاه قیر و آسفالت ایران یاری گر برگزار کنندگان در دستیابی به اهداف همایش بوده است.
امید است با تداوم این همکاری پشتیبان برنامه ها و اهداف آتی این همایش باشید که این حمایت زمینه رشد و تعالی روز افزون زیرساخت های کشور را میسر می نماید.

        محمد شکر چی زاده
رییس ششمین همایش ملی قیر و آسفالت ایران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *