• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۳:۰۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مقبره های خانوادگی در آرامستان بهشت سکینه (س) کرج احداث می شود

Byrotitr

نوامبر 23, 2014

روتیتر:

مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری کرج از احداث مقبره های خانوادگی در آرامستان بهشت سکینه (س) این کلانشهر و بهره برداری از آن در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،

غلامرضا رضوانی  اضافه کرد: یکی از خدماتی که ارایه آن طی سالیان اخیر در آرامستانهای کلانشهرها رواج یافته و البته قدمت تاریخی دارد، احداث مقبره های خانوادگی و فروش آن به خانواده ها یا خاندان هایی است که برای دفن اموات خود در کنار یکدیگر تمایل و علاقمندی دارند.

این مسئول افزود: مقبره های خانوادگی امکان زیارت اهل قبور در فضایی آرام تر را برای بازماندگان متوفیان ایجاد می کند و آنان می توانند با حضور در این فضای معنوی، با قرائت فاتحه و تلاوت قرآن کریم، از درگذشتگان خانواده و خاندان خویش در سالیان اخیر یادی کنند و آمرزش گناهان و علو درجات ایشان را از درگاه باری تعالی مسئلت نمایند.

به گفته رضوانی، این خدمت بنا به خواست و سفارش جمعی از شهروندان از سوی سازمان آرامستانها ارایه می شود و افراد در صورت تمایل برای خرید این مقبره ها می توانند به بخش های اداری سازمان مراجعه و با آگاهی از قیمت و شرایط واگذاری، مراحل اداری لازم را طی نمایند.

سرپرست سازمان آرامستانهای شهرداری کرج خاطر نشان کرد: در فاز نخست احداث مقبره های خانوادگی، ساخت ۶ قطعه آرامگاه با ظرفیت ۱۲ قبر دو طبقه در هر یک از آنها پیش بینی شده است.

رضوانی بیان کرد: این تعداد آرامگاه خانوادگی مراحل پایانی تکمیل و احداث را طی می کند و پس از بهره برداری، تحویل متقاضیان خواهد شد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *