• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۳:۱۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

افتتاح ۱۹۶ پروژه همزمان با هفته بسیج در البرز

Byrotitr

نوامبر 24, 2014

روتیتر:

۱۹۶ پروژه فرهنگی، ورزشی، پایگاه بسیج و حوزه های مقاومت امروز به مناسبت هفته بسیج البرز به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر،سردار سید یوسف مولایی جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در حاشیه افتتاح این پروژه های که مراسم متمرکز آن عصر امروز در سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس برگزار شده بود، اعلام کرد: به مناسبت هفته بسیج امروز همزمان در سراسر استان ۳۳ سالن ورزشی فرهنگی، ۱۰ حوزه مقاومت و ۱۵۳ پایگاه به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: سالنهای ورزشی فرهنگی در مساحتی به وسعت ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر احداث و در مجموع سه هزار و مترمربع فضا برای حوزه ها و هفت هزار و ۵۰۰ متر متر مربع برای پایگاه های مقاومت در نظر گرفته شده است.

این مسئول عنوان کرد: سهم کرج در افتتاح این پروژه ها ۱۹ سالن فرهنگی ورزشی، هشت حوزه محلات و ۹۵ پایگاه مقاومت بسیج بوده و در ساوجبلاغ نیز امروز ۹ سالن ورزشی و ۲۹ پایگاه به بهره برداری رسیده است.

سردار مولایی افزود: همچنین امروز در شهرستان نطرآباد همزمان با سراسر استان البرز دو سالن فرهنگی ورزشی، دو حوزه و ۱۵ پایگاه افتتاح شد و در شهرستان های اشتهارد و طالقان نیز شاهد افتتاح این پروژه ها بودیم.

جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز ادامه داد: باید افتتاح اینگونه فضاهای فرهنگی و ورزشی از سوی مسئولان مورد توجه ویژه باشد زیرا در هدایت جوانان به سمت اهداف فرهنگی و دینی بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *