• تیر ۱۳, ۱۴۰۳ ۱۲:۳۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

نماینده مجلس از اقدامات فرهنگی شورای شهر کرج تقدیر کرد

Byrotitr

نوامبر 24, 2014

روتیتر:

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به رئیس شورای شهر کرج، از اقدام شورای شهر بویژه کمیسیون فرهنگی برای برپایی باشکوه و هدفمند نمایشگاه سفره اشک با همکاری شهرداری کرج تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،عزیز اکبریان با ارسال نامه ای خطاب به محمود دادگو، فعالیت های شهرداری و شورا در خصوص مساجد، هیئات مذهبی، تکایا و حسینیه ها را ارزشمند و قابل تقدیر ارزیابی و برپایی نمایشگاه سفره اشک همزمان با آغازین روزهای ماه محرم را یک اقدام شایسته از سوی مدیریت شهری توصیف کرد.

در متن این نامه آمده است: 
جناب آقای مهندس دادگو
رئیس محترم شورای اسلامی شهر کرج
با احترام بدینوسیله از اقدام بسیار ارزشمند شهرداری کرج در برگزاری نمایشگاه سفره اشک ویژه ماه محرم که اثرات و برکات بسیار خوبی برای مساجد، هیئات مذهبی، تکایا و حسینیه ها داشته است، از جنابعالی و سایر اعضای محترم شورا و رئیس محترم کمیسیون فرهنگی اجتماعی آن شورا، بر حسب وظیفه، صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.
امید است که انشالله در سال های آتی، این گونه نمایشگاه ها با کیفیت مطلوب تر و با بهره گیری از تجارب به دست آمده جهت ارائه خدمات به عزاداران حضرت سیدالشهدا(ع) ادامه داشته باشد.
از درگاه خداوند منان توفیق روزافزون برای شما برادر عزیز و پرسنل زحمتکش آن مجموعه در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مسئلت می نماییم.
عزیز اکبریان
نماینده مردم شریف کرج، اشتهارد، آسارا و فردیس مجلس شورای اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *