• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۷:۱۶

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

هشدار فرمانده انتظامی البرز به سارقان، مجرمین و اراذل و اوباش

Byrotit

اکتبر 30, 2021

فرمانده انتظامی البرز گفت: با اجرای یک طرح ضربتی طی ۷۲ ساعت گذشته ۱۴۱ سارق و مالخر، ۱۰۰ توزیع کننده مواد مخدر و ۴۰ نفر از اراذل و اوباش دستگیر و ۲۰۰ معتاد متجاهر نیز از سطح شهر جمع‌آوری و تحویل کمپ ماده ۱۶ استان شدند.

به گزارش روتیتر: سردار عباسعلی محمدیان روز پنجشنبه ششم آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح مقابله با سرقت در البرز، گفت: همانطور که به مردم خوب استان البرز قول داده بودیم، اجرای طرح‌های ضربتی علیه سارقین و بر هم زنندگان نظم و امنیت شهر با قوت و قدرت ادامه دارد و به طور میانگین ماهی یک طرح بزرگ مقابله در استان اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمدیان افزود: در این نوبت هم طی ۷۲ ساعت در شهرهای کرج، فردیس و ساوجبلاغ همکاران من موفق شدند ۱۴۱ سارق و مالخر، ۱۰۰ نفر از کسانی که توزیع کننده جزء مواد مخدر بودند و ۲۰۰ معتاد متجاهر را جمع آوری کنند که معتادین تحویل کمپ ماده ۱۶ استان شدند و امروز معتادین متجاهر را کمتر در سطح شهر می بینیم و امیدواریم با افزایش ظرفیت پذیرش آن هیچ معتاد متجاهری را در سطح شهر نبینیم.

وی ادامه داد: در بحث شرارت و برخورد با اراذل و اوباش هم طی این مدت بیش از ۴۰ نفر را دستگیر کردیم که از این افراد ۲۷۰ کیلوگرم مواد مخدر و ۴۰ خودروی سرقتی و هزاران قلم اموال سرقتی دیگر کشف شد که مالباختگان بیش از ۸۰۰ فقره سرقت تا این لحظه مشخص شده است.

فرمانده انتظامی البرز خاطرنشان کرد: همکاران من برای شناسایی مالباختگان تمام این وسایل که سرقت شده پیگیری خواهند بود و همچنین این طرح‌ها ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: هشدار ما به مجرمین، سارقان و بر هم زنندگان نظم و امنیت است تا بدانند نیروی انتطامی با تمام قوت و قدرت برای دستگیری و برخورد با آنها ایستاده است.

محمدیان گفت: متاسفانه صاحبان برخی اقلام کشف شده مثلاً کابل‌های برق را نمی‌توانیم پیدا کنیم ولی همین که سارق و مالخر دستگیر می‌شوند می‌تواند باعث پیشگیری شو و اینکه امنیت ذهنی به مردم برگردد برای ما ارزشمند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *