• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۲۳:۰۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

احتمال برگزاری چهارشنبه‌سوری در چند نقطه کرج

روتیتر: فرماندار کرج گفت: نیروی انتظامی با در نظر گرفتن مکان‌هایی برای شرکت مردم در جشن چهارشنبه سوری مخالف است، اما به نظر من بهتر است برای برگزاری این جشن نقاط خاصی در نظر گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی روتیتر ،دکتر محمد تقی ایرانی گفت: بحث هایی در خصوص در نظر گرفتن چند نقطه از شهر برای برگزاری جشن چهارشنبه سوری و حضور خانواده‌ها در این مکان‌ها مطرح شده اما نیروی انتظامی با این برنامه مخالف است.

وی در خصوص دلایل نیروی انتظامی برای مخالفت با این برنامه افزود: این دلایل را باید از نیروی انتظامی پرسید اما طی روزهای آتی در این خصوص مجددا بحث و رایزنی خواهیم کرد.

فرماندار کرج به حوادث سال‌های گذشته در شب چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته موارد بسیار زیادی از نقص عضو و سوختگی به دلیل عدم پایبندی به هشدارها گزارش شده است به همین دلیل بهتر است مردم در مکان هایی از پیش تعیین شده و قابل کنترل حضور یابند و در امنیت کامل مراسم چهارشنبه آخر سال را برگزار کنند. علاوه بر این خانواده ها باید مراقبت‌های لازم را به عمل آورند و اجازه ندهند تا عده ای سودجو با ارائه اقلام محترقه مخرب و خطرناک به حوادث ناگوار دامن بزنند و باعث تبدیل شدن جشن به عزا شوند.

این مسئول یادآور شد: امیدواریم در مراسم چهارشنبه سوری امسال هیچ گونه حادثه دلخراش را شاهد نباشیم اما در هر حال مراکز درمانی و امدادی و نیروی انتظامی در این مدت در آماده باش کامل به سر خواهند برد.

وی تاکید کرد:یک جشن نباید به یک جنگ شهری تبدیل شود که هر کس برای لحظه‌ای شادی با رفتاری غیر متمدنانه جان دیگر شهروندان را به خطر اندازد، گفت: ما همواره هشدارهای لازم را در این خصوص صادر می‌کنیم.

ایرانی ضمن اشاره به کاهش حوادث در صورت در نظرگرفتن محل‌هایی خاص برای برگزاری جشن چهارشنبه سوری اعلام کرد: با این اقدام می‌توان روند برگزاری جشن را کنترل کرد و بهتر است شهرداری فضاهایی را در پارک‌های شهر برای این منظور در نظر بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *