• خرداد ۲۷, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

زمان‌بندی پروژه بزرگراه شمالی کرج فشرده می‌شود

Byrotit

اکتبر 31, 2018

روتیتر: معاون عمرانی و توسعه امور شهری وزارت کشور گفت: زمان‌بندی پروژه بزرگراه شمالی کرج فشرده می‌شود.

به گزارش روتیتربه نقل از مهر: مهدی جمالی نژاد عصر دوشنبه ضمن بازدید از پروژه بزرگراه شمالی کرج، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این شهر پروژه‌های چشم‌گیر عمرانی با زیرساخت‌های منحصربه‌فرد دارد که می‌تواند برای دیگر کلان‌شهرها الگو باشد، اظهار کرد: زمان‌بندی این پروژه فشرده‌تر می‌شود تا ظرف سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی به دیگر پروژه مهم شهر کرج ازجمله پروژه قطار شهری اشاره کرد و گفت: باید تدابیری اندیشیده شود تا عملیات اجرای این پروژه با سرعت بیشتری اجرا شود.

معاون عمرانی و توسعه امور شهری کرج با اشاره به اهمیت پروژه قطار شهری کرج، گفت: هدف ما این است که خط دو قطار شهری کرج هر چه زودتر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

جمالی نژاد با تأکید بر اینکه شهرداری کرج با مدیریت جدید به دنبال انجام کارهای عمرانی است، گفت: مقررشده که اجرای پروژه‌های مهم این شهر تسریع یابد و شتاب بیشتری گیرد.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری کرج در سال جاری باید پروژه‌های ریز را کنار گذاشته و به پروژه بزرگ‌تر بپردازد، گفت: امیدواریم سال آینده شاهد تلاش‌های بیشتر شهرداری کرج در حوزه عمران باشیم و تمرکز این شهرداری بر اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام باشد.

معاون عمرانی و توسعه امور شهری وزارت کشور با اشاره به فروش اوراق مشارکت برای تأمین مالی پروژه متروی کرج، گفت: مدنظر داریم که به مدیریت شهری کرج کمک کنیم، امیدواریم برای پروژه‌های ملی این کلان‌شهر بودجه تعریف شود.

جمالی نژاد با تأکید بر اینکه در شهرداری کلان‌شهر کرج باید منابع ثروت تولید شود، گفت: با تحقق این مهم می‌توان به ارزش‌آفرینی رسید، برای دستیابی به این هدف مهم تغییر کاربری‌ها مهم است نباید فقط به دنبال تأمین منابع مالی نقدی برای رسیدن به بودجه باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *