• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۵۸

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

تحسین اکبریان از مهمترین بخش عملکرد شهرداری کرج: روند پیشرفت قطارشهری کرج قابل تحسین است

Byrotitr

سپتامبر 12, 2013

روتیتر: نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی، طی دیداری از مراحل پیشرفت این طرح در زیر زمین،‌ روند اجرای آن را بسیار مثبت ارزیابی کردو یکی از مهمترین بخش های عملکرد شهرداری کرج را مورد تحسین قرار داد . تحسین عملکرد شهرداری کرج در حوزه قطار شهری تکمیل کننده پازل توفیقات شهرداری کرج دذر زمان آقازاده به شمار می رود چه را که از ابتدای انتخاب آقازاده به عنوان شهردار کرج عملکرد او در تمامی حوزه های تحسین همه را برانگیخته بود حتی تحسین مخالفان را .
عزیز اکبریان با تایید عملکرد شهرداری در قطار شهری پازل توفیقات آقازاده را تکمیل کرد و این بخش را مورد تحسین و تمجید قرارداد.

عزیز اکبریان در جریان بازدید از پروژه قطارشهری کرج که در معیت مدیرعامل این سازمان و معاونین وی صورت گرفت، روند این طرح را مطلوب ارزبابی کرد.
اکبریان که تاریخ آخرین بازدید وی از طرح به دو سال گذشته باز می گشت،‌ در خصوص میزان پیشرفت این پروژه ملی در مدت طرح شده، اظهار داشت: پیشرفت بسیار خوب بوده و اقدامات قابل توجهی در حوزه‌های مختلف این طرح،‌ از جمله ایستگاه‌ها صورت گرفته است.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، سطح پیشرفت طرح با توجه به کمبودهای شدید مالی و اعتباری را بسیار قابل توجه ارزیابی و اظهار امیدواری کرد: با جذب اعتبارات ملی و استانی بتوانیم در زمانی اندک، طرح را به بهره ‌برداری برسانیم.
وی در این بازدید خواستار تکمیل هر چه سریع‌تر لاینینگ و بتن ریزی‌ها شد و ادامه داد: به عنوان وکیل مردم در استان خواستار پیگیری و برگزاری جلسه شورای سازمان در آینده نزدیک شده‌ایم تا با تعامل با یکدیگر به پیشرفت هر چه سریع‌تر طرح کمک کنیم.
اکبریان ضمن تقدیر از عملکرد بسیار خوب مجموعه تحت مدیریت مهندس همتی و شرکت‌های همکار، ادامه این حفاری‌ها تا نزدیکی ایستگاه شهید سلطانی و اتمام آن در آینده نزدیک را کارکردی مثبت و ویژه در کارنامه این سازمان برشمرد.
گفتنی است بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از طرح قطارشهری کرج، صبح امروز از ایستگاه k در بوستان جهان آغاز شد و تمامی مراحل نظارت وی از مسیر چهار‌راه طالقانی بر طرح از مسیر زیرزمین تا ایستگاه d در منطقه سرم‌سازی حصارک انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *