• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۳:۱۳

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

کارنامه عمرانی مدیریت شهری کرج ورق خورد / بازدید از پروژه های نیمه تمام

Byrotitr

دسامبر 22, 2014

روتیتر:

طی برگزاری جلسه ای با حضور شهردار،اعضای شورای اسلامی شهر و فرماندار کرج، روند اجرای پروژه های عمرانی این کلانشهر توسط معاونت فنی و عمرانی این شهرداری ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،در این جلسه روند اجرای پروژه های شهری از جمله تقاطع غیرهمسطح کاج و میان جاده همچنین پروژه ماهان به لحاظ میزان پیشرفت فیزیکی بررسی و ارزیابی شد.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی، حمل و نقل ترافیک و خدمات شهری شورای شهر کرج، در این نشست ضمن قدردانی از سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج به منظور موفقیت در انجام تعهدات سازمانی مبنی بر اجرای موفق پروژه ادامه بلوار ماهان، بیان کرد: بازدید های سرزده از این پروژه حاکی از همت و تلاش مضاعف متولیان اجرای طرح مذکور می باشد.

حجت اله غلامرضایی با ارزیابی مثبت از  اجرای این پروژه، عنوان کرد: مدیریت منطقی و صحیح، همچنین برنامه ریزی و سیاست گذاری مناسب به منظور تحقق پروژه های عمران شهری نقش بسزایی در پیشبرد اهداف مجموعه مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری مبنی بر رسیدن به انتفاع و آبادانی شهر ایفا می کند.

علی بخشی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر کرج نیز در این جلسه با بیان اینکه حضور اعضای شورا، شهردار و معاونت های شهرداری همچنین فرماندار کرج به عنوان نماینده دولت نشان از همدلی و انسجام مسئولان شهری در پیشبرد اهداف خرد و کلان در کلانشهر کرج است، گفت: لازمه موفقیت در امور مختلف شهری داشتن انسجام و وحدت رویه بین مسئولان است که خوشبختانه این همراهی و اتفاق نظر بین مسئولان شهر کرج مشاهده می شود.

وی، تاکید کرد: با وحدت رویه و اتفاق نظر در تصمیم های خرد و کلان شاهد موفقیت در زمینه های اجرایی باشیم.

شهردار کرج نیز در ادامه با اشاره به اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهری مبنی بر راه اندازی مرکز مونیتوریگ و کنترل و نظارت ترافیکی شهرداری کرج اظهارداشت: مرکز مونیتوریگ در حال حاضر به صورت آزمایشی فعال شده است.

علی ترکاشوند در خصوص پروژه ادامه بلوار ماهان نیز با عنوان اینکه شهرداری از ارائه طرح و پیشنهادات کاربردی اعضای شورای شهر همچنین کارشناسان و مسئولان فرمانداری کرج و استانداری البرز استقبال می کند به ارائه پیشنهادی از سوی محمد صادق باغستانی، عضو شورای شهر اشاره کرد و گفت: اجرای پیاده رو به عنوان پایلوت در این پروژه از جمله پیشنهادات قابل اجرا و مثبتی است که شهرداری نیز پیش از این به انجام آن فکر کرده است.

وی، اضافه کرد: این پروژه به نحوی طراحی شده است که هیچ مغازه ای در دو طرف پل وجود ندارد و این زمینه را برای طرح پیاده راه مهیا می کند؛ لحاظ کردن شاخص های مناسب سازی معابر شهری در این طرح عمرانی از ویژگیهای مهم پروژه ادامه بلوار ماهان است که این فضا را برای تردد اقشار مختلف اعم از معلولان، نابینایان  و افراد مسن به نحو مطلوبی آماده می کند.

ترکاشوند، اظهارداشت: علاوه بر این اقدامات مناسبی نیز از سوی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در این پروژه اجرا شده است.

گفتنی است، در پایان این جلسه اعضای شورای شهر با همراهی محمدتقی ایرانی معاون استاندار البرز و فرماندار کرج، علی ترکاشوند، شهردار کرج، محمدرضا رضاپور، قائم مقام شهردار از پروژه های سطح شهر از جمله تقاطعات غیر همسطح بلوار کاج و میان جاده همچنین پروژ ادامه بلوار ماهان بازدید کردند.

قابل ذکر است، به دنبال موافقت اعضای شورای شهر برای شرکت شهرداری کرج در مزایده خرید باغ ۳۸ هزار مترمربعی محمدشهر به منظور احداث مهمانسرا در کرج، اعضای شورا شهر امروز  از این باغ بازدید کردند و طی آن با خرید این قطعه زمین از سوی شهرداری موافقت کردند.

داود وحیدی، عضو و سخنگوی شورای شهر کرج پیش از این در خصوص انجام طرح با بیان اینکه در صورت تحقق این مهم، سرانه سرمایه های فرهنگی، اجتماعی و رفاهی کلانشهر کرج افزایش می یابد، گفته است: کلانشهر کرج با توجه به پتاسیل گردشگری همچنین قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی ۱۳ استان به داشتن مهمانسرایی شایسته پاسخگویی به مهمانان و گردشگران نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *