• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۸:۰۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری کرج به تصویب شورای شهر رسید

Byrotitr

دسامبر 29, 2014

روتیتر:لایحه تشکیل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج پس از اظهار نظر موافقین و مخالفین اعضای شورای اسلامی شهر، مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد مبلغ ۲۰ میلیارد ریال به بهسازی و خرید تجهیزات برای اماکن ورزشی سازمان فرهنگی اختصاص یابد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،در این جلسه علاوه بر تخصیص بودجه ۲۰ میلیارد ریالی برای احداث باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری کرج، همچنین نمایندگان مردم در پارلمان شهری به لایحه تخصیص دو میلیارد ریال کمک مالی به هیئات ورزشی و نیز اختصاص همین میزان اعتبار جهت تجلیل از ورزشکاران، رای موافق دادند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج در جلسه روز گذشته به عنوان موافق این لایحه سخن گفت و تصریح کرد: بهتر است مدیریت شهری اهتمام خود را برای احداث مدرسه ورزشی به کار گیرد و از این طریق، شاهد شکوفایی و قهرمان پروری در ایران کوچک باشیم. چنانچه تا امروز مدیریت شهری سهم چندانی در مدال آوری قهرمانان نداشته و افتخارآفرینی آنان مرهون سخت کوشی خودشان بوده است.

سعید فیروزگاه افزود: هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال در کرج برگزار شد که متاسفانه کلیه بازیکنان غیر بومی بودند که این نشان از ضعف مدیریت شهری در ارائه خدمات ورزشی دارد.

این عضو شورا اذعان داشت: ورزش کرج در شرایط نامطلوبی قرار دارد که رفع این دغدغه نیازمند توجه ویژه مدیریت شهری جهت پرورش قهرمانان و ورزشکاران حرفه ای می باشد.

فیروزگاه تاکید کرد: شورا و شهرداری کرج باید در تصمیمات کمیسیون های فرهنگی و ورزشی به گونه ای عمل کند که ۱۰ سال آینده شاهد مدیریت کلان در ورزش کرج باشیم.

ضرورت ورود کارشناسان در حوزه ورزش

دبیر شورای اسلامی شهر کرج نیز در این جلسه اظهار داشت: برخی سالن های ورزشی شهر کرج در وضعیت نامطلوبی قرار دارند و متاسفانه اقدام مثمر ثمری جهت ساماندهی این سالن ها صورت نگرفته است.

بهنام محمودی ورود افراد کارشناس در حوزه فرهنگی ورزشی را گامی مثبت در تقویت ورزش و رشد و شکوفایی در این حوزه عنوان کرد.

ساماندهی سالن های ورزشی با اولویت مناطق محروم

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج هم سیاستگذاری مناسب برای بازسازی و تجهیز باشگاه های نیازمند در مناطق محروم را مهم ارزیابی کرد و به تخصیص اعتبار به این مهم تاکید داشت.

فاطمه اسکندری گفت: نگاه به ورزش باید به عنوان یک منبع درآمد زا نباشد بلکه باید با تخصیص اعتبار و تجهیز مراکز ورزشی، موجبات تقویت این حوزه را فراهم آورد.

این عضو شورا با اشاره به لزوم ساماندهی سالن های ورزشی اظهار داشت: ضرورت دارد کلیه سالن های ورزشی سطح شهر شناسایی و جهت ارائه خدمات و تجهیز امکانات، به کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر معرفی شوند.

در ادامه جلسه این مصوبه با حداکثر آرا مورد تصویب قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *