• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۵:۰۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

جویبار پایلوت شهرک‌های صنعتی فعال مازندران تبدیل شد

Byrotit

ژانویه 1, 2019

روتیتر : فرماندار جویبار با اشاره به توسعه صنعت در استان گفت: جویبار به پایلوت شهرک‌های صنعتی فعال مازندران تبدیل شد.

به گزارش روتیتر : سید علی اسد در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: همکاری و مساعدت دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در جلب سرمایه‌گذار و توجه به رفع مشکلات واحدهای تولیدی به‌ویژه واحدهای تولیدی نیمه فعال تأثیرگذار است.

وی افزود: با موافقت استاندار، شهرک صنعتی جویبار به‌عنوان پایلوت شهرک‌های صنعتی استان از حیث تبدیل واحدهای راکد و غیرفعال به فعال، معرفی شده که با حمایت مسئولان دستگاه‌های اجرایی موجب رونق تولید، ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی در شهرستان خواهد شد.

سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز در این دیدار گفت: شهرک صنعتی جویبار با مساحت بیش از ۹۳ هکتار، دارای شرایط مناسب سرمایه‌گذاری بوده و امکانات زیرساختی آب، برق، گاز، مخابرات و تصفیـه خانه فاضـلاب در این شهرک صنعتی مهیا است.

وی یکی از مهم‌ترین مزیت شهرک صنعتی جویبار را نزدیکی به بندر دانست و افزود: دسترسی و نزدیکی به دو بندر فریدونکنار و امیرآباد از ویژگی‌های خاص و منحصر بفرد این شهرک صنعتی نسبت به شهرک‌های دیگر استان است.

موسوی تصریح کرد: تاکنون ۱۰۱ واحـد بهـره‌بردار ۱۰۶۳ میلیـارد ریال در این شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری کردند.

بیشتر بخوانید
تصویب ۴۰ طرح برای حل مشکلات بیران‌شهر؛ ایجاد شهرک صنعتی

تهران| شهرک صنعتی شمس‌آباد ظرفیت ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی جدید دارد

البرز| لکه صنعتی ماهدشت به شهرک صنعتی تبدیل می‌شود

وی با بیان اینکه پروژه‌های زیرساختی شهرک صنعتی جویبار، انجام شده ولی در راستای تکمیل پروژه‌هایی را در دست اقدام داریم، گفت: پروژه اصلاح شبکه فاضلاب با اعتبار ۲۷۰۰ میلیون ریال و پروژه خرید و اجرای شبکه داخلی گاز با اعتبار ۱۷۰۰ میلیون ریال در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *