• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۲۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

طرح زوج و فرد خودروها در کرج اجرایی می‌شود

Byrotitr

ژانویه 12, 2015

روتیتر:معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج ازتصویب اجرای طرح زوج و فرد در شورای ترافیک شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،احمد افضلی،  اظهارکرد: متاسفانه طی سال‌های گذشته شاهد افزایش بی‌رویه تعداد خودروهای شخصی در شهرستان کرج بوده‌ایم به طوری که طبق آمارها به ازای هر دو شهروند کرجی یک خودرو وجود دارد این درحالی است که در سایر استان‌ها به ازای هر پنج نفر یک خودرو شخصی وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: بدون شک افراد بی‌رویه جمعیت ناخودآگاه افزایش تعداد خودروهایی که روزانه در سطح شهرستان کرج تردد می‌کنند را نیز در پی دارد.

افضلی افزود: تردد این خودروها شاید در ایام عادی سال دردسرساز نباشد و مشکلی ایجاد نکند ولی درایام پایانی سال ترافیک و حوادث رانندگی فراوانی را در نقاط پرتردد شهرستان در پی دارد.

وی ادامه داد: به همین دلیل درآخرین جلسه شورای ترافیک شهرستان تصمیماتی در خصوص اجرای مجدد طرح زوج و فرد خودروها در اسفندماه امسال گرفته شد.

این مسئول ابراز کرد: جزئیات و زمان دقیق آغاز این طرح هنوز مشخص نیست و به زودی اعلام می‌شود.

افضلی گفت: در سال‌هایی که این طرح در شهرستان کرج اجرایی شد هم شهروندان و تاکسی‌های کرج از وضعیت به وجود آمده رضایت داشتند و خواستار اجرای این طرح در تمام طول سال شدند ولی متاسفانه فعلاً امکان اجرای این طرح در همه روزهای سال وجود ندارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در پایان گفت: بدون شک با اجرای این طرح در روزهای پایانی سال شاهد ترافیک کمتری در خیابان‌ها و معابر اصلی شهرستان خواهیم بود و مردم راحت‌تر به امورات خود می‌رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *