• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۷:۳۲

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

مهندس خدمتگزار در پله آخر استانداری البرز

Byrotitr

سپتامبر 15, 2013

روتیتر:از بین ۴ گزینه اصلی  استانداری البرز مهندس خدمتگزار در پله آخر انتصاب به عنوان استاندار البرز قرار گرفته است و امشب یا فردا از سوی هیات دولت به این سمت منصوب می شود.

به گزارش شبکه خبری روتیتربه نقل از منابع آگاه ، انتخاب خدمتگزار به عنوان استاندار البرز در مراحل پایانی خود قرار دارد و  هیات دولت در حال جمع بندی نتایج بررسی های خود در بین گزینه های  اصلی  قرار دارد. بر اساس این گزارش قرار است هیات دولت امشب(یک شنبه  ۲۴ شهریور ماه) در خصوص انتصاب استاندار البرز تصمیم نهایی  را بگیرد . در همین حال برخی دیگر از گزارش ها حکایت از آن دارد که در چند روز گذشته نمایندگان  استان البرز در جلسه ای در خصوص استاندار البرز به شور می پردازند که در نهایت به مهندس وجه الله خدمتگزار می رسند . به دنبال این جلسه و یا توجه به موافقت های هیات دولت و وزیر کشور در خصوص انتخاب مهندس خدمتگزار به عنوان استاندار البرز امشب قرار است هیات دولت در این خصوص استانداری وی را تصویب کند.

این منبع آگاه می افزاید انتصاب خدمتگزار به عنوان استاندار البرز  قطعی شده است و فقط هیات دولت می بایست استانداری وی را به تصویب خود برساند . پیش از این نیز احتمال انتخاب مهندس خدمتگزار به عنوان استاندار البرز با توجه به موافقت و تمایل وزیر کشور بیش از سایر گزینه ها محتمل به نظر می رسید.

شبکه خبری روتیتر هفته ها پیش از احتمال انتصاب مهندس خدمتگزار به عنوان استاندار البرز خبر داده بود اما در حال حاضر انتصاب وی قطعی شده و ظرف امروز و فردا از سوی هیات دولت اعلام می شود.

مهندس خدمتگزار از فرمانداران دولت اصلاحات به شمار می رود که در دهه ۸۰ قریب به ۳  سال فرماندار کرج بود . وی مدیری توانمند ، بی حاشیه و اجرایی به شمار می رود که در تصمیمات  استقلال رای منحصر به فردی نسبت به حاشیه سازی ها  نشان می دهد . کرج در زمان  فرمانداری او یکی از بهترین دوران خود را سپری کرد . مهندس خدمتگذار همچنین علاوه بر فرمانداری کرج مدیرکلی دادگستری و مدیریت ارشد در شهرداری تهران را نیز در کارنامه خود دارد و همین سوابق از او مدیری توانمند ساخته است

شبکه خبری روتیتر ضمن ارج نهادن به خدمات دکتر عربیان استاندار البرز که او نیز استانداری خدوم ، با صلابت و بی حاشیه بود و آرزوی توفیقات روز افزون برای وی ، انتصاب استاندار البرز را فصلی نو در تاریخ استان البرز ارزیابی می کند.

بی ت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *