• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۰۳:۳۵

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

زارع: محرومیت زدایی باید به الفبای عمرانی تبدیل شود / سلیم نژاد: مناطق محروم نیازمند توجه بیشتر

Byrotit

مارس 8, 2019

روتیتر: فاز دوم پروژه گذر سبز مهرشهر صبح امروز (سه شنبه ۱۴ اسفند) با حضور جمع کثیری از شهروندان مورد بهره برداری قرار گرفت، عرصه فضای سبز این پروژه در حدود ۲ هکتار است و با اعتبار میلیاردها ریالی در ریل افتتاح قرار گرفته است.
به گزارش روتیتر، آیین بهره برداری از فاز دوم گذر سبز مهرشهر صبح امروز (سه شنبه ۱۴ اسفند) و در آستانه فرا رسیدن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با حضور عباس زارع، اکبر سلیم نژاد، حسین محمدی، سارا دشت گرد، محمد نبیونی، محمدحسین خلیلی اردکانی و فرج اله ایلیات از اعضای شورای اسلامی شهر کرج، علی اصغر کمالی زاده شهردار و جمعی از معاونین وی، جمعی از مدیران عامل سازمانها و مناطق تابعه، اهالی رسانه، معتمدین محلات و مدیران ارشد شهری برگزار شد.   عباس زارع رئیس شورای اسلامی شهر کرج طی سخنانی با تقدیر از زحمات منطقه ۴ و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج برای به ثمر نشاندن این پروژه، تصریح کرد: محرومیت زدایی باید به الفبای کارهای عمرانی تبدیل شود؛ توزیع عادلانه امکانات و فرصت ها و تمرکززدایی در پراکندگی سرانه های خدماتی اولویت اصلی شورای پنجم کرج است و به دنبال شکوفایی ظرفیت های محلات سطح شهر می باشیم.   وی اظهار امیدواری کرد که افتتاح این پروژه نویدی برای تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی و فضای سبز باشد. این مسئول در ادامه اجرای فضای سبز کنارگذر مهرشهر و رفع نیاز تملکی به منظور باز کردن گره ترافیکی بلوار ارم را از جمله این پروژه ها نام برد. زارع اضافه کرد: در منطقه محروم اختر آباد نیز افتتاح چند پارک برنامه ریزی شده که یکی از آنها سال آینده به بهره برداری می رسد.  

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه «بهسازی بلوار ولیعصر در آق تپه نیز در دستور کار قرار گرفته و اکنون در مراحل پایانی است.» ضمن اشاره به اینکه رشد پروژه های عمرانی منطقه ۴ نسبت به سال های گذشته پیشرفت زیادی داشته است، گفت: هدف شورا محرومیت زدایی است و خوشبختانه تا حد زیادی به تحقق این هدف نزدیک شده ایم.   سلیم نژاد:سیاست شورای پنجم توجه به مناطق محروم است   رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج نیز طی سخنانی در حاشیه این مراسم گفت: توسعه فضای سبز و افزایش مراکز فرهنگی در مناطق محروم اولویت مجموعه مدیریت شهری کرج است. وی به خرید سه هکتار زمین در آق تپه برای ایجاد فضای سبز اشاره کرد و گفت: مقرر شده خانه های ۱۲۰ متری در مناطق محروم تبدیل به سرای محله شود.   وی در ادامه عنوان کرد: سرای محلات با هدف شنیدن صدای شهروندان و رفع مشکلات ایجاد می شود. سلیم نژاد با اشاره به اجرای اقدامات جدی در حوزه های فرهنگی اجتماعی، هنری و ورزشی عنوان کرد: شورای پنجم تلاش می کند این اقدامات با محوریت محلات محروم اجرایی شود.   علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج نیز در این مراسم گفت: هر اقدامی که از سوی مجموعه مدیریت شهری صورت می گیرد با همفکری و حمایت دلسوزانه اعضای شورا است که امیدواریم با این وحدت شاهد توسعه بیشتر کرج باشیم. وی ادامه داد: بعد از حضور من این دومین پروژه ای است که در قلب محلات به بهره برداری رسیده که این موضوع نشان دهنده توجه به خواسته های شهروندان است.  

شهردار کرج با بیان اینکه افتتاح این پارک نقش زیادی در توسعه سرانه فضای سبز منطقه ۴ دارد، یادآور شد: بودجه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج نسبت به سال گذشته بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است. کمالی زاده با اشاره به بهره برداری از چند بوستان در آینده ای نزدیک، اظهار کرد: پارک هشت و نیم هکتاری مهر و سه بوستان در خط ۴ حصار آماده بهره برداری است که علاوه بر نقش تفرجگاهی، نقش استراحتگاهی نیز برای مسافران عبوری به ویژه مسافران شمالی کشور دارند.   این مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود به همکاری و همدلی اعضای شورا و حمایت آنان از پروژه های مجموعه مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: هر اقدامی که از سوی شهرداری صورت می گیرد با هدایت، رهبری، همفکری و حمایت دلسوزانه اعضای شورا است که امیدواریم با این وحدت شاهد توسعه بیشتر کرج باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *