• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۸:۱۹

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

اقدامات شهرداری کرج، سبب پیشرفت چشمگیر البرز شده است

Byrotitr

فوریه 6, 2015

روتیتر: معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: افتتاح پروژه های عظیم عمرانی در کلانشهر کرج نشان از همکاری گسترده نهادهای خدمات رسان و اجرایی با مدیریت عالی این استان دارد و به حمد الهی، اقدامات مدیریت شهری کرج، پیشرفت چشمگیر البرز را رقم زده است.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، در جریان سفر به استان البرز  عنوان کرد: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته در ادوار گذشته از پروژه های عمرانی شهرستان کرج، امروز شاهد اقدامات گسترده مدیریت شهری کرج و به تبع آن پیشرفت چشمگیر شهر هستیم.

مهندس هوشنگ خندان دل اظهار داشت: افتتاح پروژه آبرسانی اضطراری، افتتاح مدول دوم تصفیه خانه آب شماره ۲ کرج، بازدید بلوار دامپروری، بازدید از عملیات ساختمانی دانشکده آتش نشانی، بازدید خانه بهداشت روستای گلستانک (بخش مرکزی کرج)، تشکیل جلسه با هیأت مدیره سازمان قطار شهری و جلسه مشترک با شهرداران و دهیاران تابعه استان در استانداری از جمله محورهای سفر یکروزه بنده به شهرستان کرج است که ان شاء الله به تمامی موارد رسیدگی خواهد شد.

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در رابطه با بازدید از پروژه بازگشایی ادامه بلوار ماهان بیان کرد: این پروژه عمرانی، مصداق کار مشارکتی و توجه به منافع ملی است که با تعامل گسترده شهردار کرج و موسسه تحقیقات علوم دامی بزودی به بهره برداری می رسد.

خندان دل تاکید کرد: بهره برداری از چندین پروژه عمرانی در کلانشهر کرج طی یک سال اخیر  و همچنین تدابیر اتخاذ شده در راستای بهره برداری از دیگر پروژه های عظیم عمرانی تا پایان سال جاری، نشان از تحرک مثبت مدیریت شهری کرج در حوزه طرح های ترافیکی دارد.

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: بهره برداری از پروژه های مختلف در سطح شهر کرج حاکی از نگاه ویژه مدیران ارشد استان البرز به خواسته ها و منافع مردم می باشد.

این مسئول در پایان با اشاره به وجود استعداد های نهفته در کلانشهر کرج، خاطر نشان کرد: با همت و تعامل مدیران عالی دستگاه های اجرایی شهر کرج، این استعداد ها در راستای رسیدن به منافع ملی و مردمی و تلاش جهادی شکوفا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *