• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۰۴:۱۰

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

کسب رتبه های نخست پاسخگویی به درخواست های مردمی توسط مناطق ۱، ۷ و ۱۱

روتیتر:

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج با ارائه گزارشی تحلیلی از عملکرد این مجموعه در آبان، آذر و دی ماه سال ۹۳ به تشریح جزئیات این عملکرد پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،حسین امام جمعه عنوان کرد: تعداد کل گزارشات ثبتی ۱۰ هزار و  ۲۳۵ مورد بوده که از این تعداد بیش از ۶ هزار مورد مربوط به خدمات شهری، ۷۳۹مورد فضای سبز، ۲۵۷۹ مورد عمران و ۸۴۴ مورد تماس ها نیز به سازمانهای تابعه مربوط بوده است.

وی، میانگین عملکرد مناطق در پاسخگویی و رفع مشکلات شهروندان در تماس های ۱۳۷ را ۵۷٫۸۲ درصد عنوان کرد و گفت: بر اساس نمودار، عملکرد و میانگین درصد تسریع در پاسخگویی و رفع مشکلات شهروندی توسط مناطق تعیین شده که طبق آن مناطق ۱، ۷ و ۱۱ به ترتیب حائز بهترین رتبه ها شده اند.

این کارشناس در ادامه به تشریح عملکرد واحدهای کنترل و نظارت پرداخت و خاطرنشان کرد: مناطق ۱۲، ۳ و۱۱ حائز برترین عملکرد در این بخش بوده اند. همچنین میانگین عملکرد در این بخش ۶۸٫۲۶ درصمی باشد.

این مسئول در تشریح عملکرد حوزه فضای سبز تماس های مرتبط با این حوزه را ۸۷۳ مورد ذکر کرد که مناطق ۱، ۳ و ۱۲ حائز بهترین عملکرد شده اند. میانگین انجام کار مناطق در حوزه فضای سبز طبق این گزارش عملکرد برابر با ۶۷٫۹۳ درصد است.

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج سپس به تحلیل حوزه عمران مناطق در نحوه پاسخگویی به خواسته های شهروندان در تماس با این سامانه پرداخت و با یادآوری اینکه در این خصوص دو هزار و ۵۷۹ تماس با سامانه برقرار شده است، مناطق برتر در این زمینه را به ترتیب ۱، ۹ و ۱۱ ذکر کرد.

وی در پایان تعداد دیگر تماس های ارجاع شده به هر یک از بخش ها و سازمان های شهرداری را نیز اعلام کرد و بیان داشت: تعداد ۷۰۱مورد از این تماس ها به سازمان پسماند، ۱۱۵مورد حمل و نقل و ترافیک، ۱۸ سازمان زیباسازی، ۷مورد به سازمان آرامستانها، ۲مورد به اتوبوسرانی و ۱ مورد نیز به سازمان میادین ارجاع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *