• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۳۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

تقویت روحیه خودباوری در جامعه مهندسین موجب پیشرفت جامعه می شود

Byrotitr

فوریه 22, 2015

روتیتر:

عضو شورای اسلامی شهر کرج تاریخ پر افتخار ایران اسلامی را مفتخر به داشتن دانشمندان و مهندسان فرهیخته دانست و گفت: مهندسان پایه گذار تمدن این مرز و بوم بوده اند و امروز هم با تقویت اخلاق حرفه ای و روحیه خود باوری در جامعه مهندسی می توان شاهد تحولات عظیم در این عرصه بود.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،مریم قهرمانی ضمن تبریک فرا رسیدن روز مهندس اظهار داشت: پنجم اسفند ماه، خجسته زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی، روزملی مهندس نامگذاری شده است که این روز را به همه مهندسان کارآمد پیشاپیش تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

این عضو شورا از مهندسین به عنوان سرمایه های تخصصی شهر یاد کرد و عنوان داشت: با حمایت مادی و معنوی از این قشر فرهیخته قطعاً راه رسیدن به توسعه و پیشرفت کوتاه تر می شود.

قهرمانی تصریح داشت: امید است شاهد رشد و شکوفایی مهندسان توانمند و فرهیخته کلانشهر کرج در ارکان اصلی مهندسی باشیم و اینکه بتوانند رسالت خود را در سازندگی، عمران و آبادانی شهر به نحو احسن به مرحله اجرا در آوردند.

عضو پارلمان شهری کرج خاطر نشان ساخت: باید با الهام از آموزش و پژوهش همراه با فعالیت های گروهی و حرفه ای و با استفاده از فناوری های نوین و خلاقانه و همسو با رعایت مقررات مهندسی و اخلاق اسلامی و حرفه ای که دستاوردهای عظیم و ارزشمندی را در طول تاریخ به بشریت هدیه کرده اند، به آیندگان و نسل های آتی هدیه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *