• خرداد ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۴:۱۱

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

انجام کار های بزرگ با حمایت شورای شهر امکان پذیر است

Byrotitr

فوریه 25, 2015

روتیتر:شهردار کرج گفت:انجام کارهای بزرگ همچون احیای باغ سیب و کمربندی جنوبی و بزرگراه شمالی و دیگر پروژه های کلان با حمایت های شورای شهر تحقق خواهد یافت در چهل و نهمین جلسه رسمی کمیسیون بودجه شورای شهر کرج که این روزها بررسی لایحه بودجه ۹۴ شهرداری را به صورت فشرده در دستور کار دارد، اعتبار مورد نیاز به منظور احداث رینگ شمالی کمربندی جنوبی این کلانشهر به بحث و بررسی گذاشته شد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،شهردار کرج در خصوص جزئیات این پروژه اظهار داشت: اجرای بزرگراه شمالی از سال ۸۹ در دستور کار شورای شوم قرار گرفته و طبق مصوبه پارلمان شهری هر ساله مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال جهت اجرای این پروژه تخصیص داده شد.

علی ترکاشوند با تاکید بر اجرای سیاست های «اقتصاد مقاومتی» در پروژه های مدیریت شهری افزود: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با اداره کل راه و شهرسازی و استانداری البرز مقرر گردیده ۳۰ درصد از کل هزینه های این پروژه به صورت نقدی توسط شهرداری کرج و ۷۰ درصد توسط پیمانکار و از طریق تهاتر اراضی پرداخت شود.

کلیددار کلانشهر کرج، «شهرداری» را به مثابه سرباز «شورای شهر» در راستای پیاده سازی اهداف و دغدغه های نمایندگان مردم در راستای تقویت خدمت رسانی به شهر و شهروندان عنوان کرد و گفت: شهرداری با ارایه عملکرد جهادی و قانونمداری به حسن اعتماد شورای شهر خدشه وارد نخواهد کرد.

این مقام اجرایی، شورا را مظهر اقتدار مردم دانست و گفت: انجام کارهای بزرگ همچون احیای باغ سیب و کمربندی جنوبی و بزرگراه شمالی و دیگر پروژه های کلان با حمایت های شورای شهر تحقق خواهد یافت.

شهردار کرج در ادامه تغییر کاربردی اراضی بایر در شهر به کاربری های عمومی جهت رفاه حال شهروندان و کاهش آلودگی زیست محیطی را امری مهم عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *