• مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۴

روتیتــر

پایگاه خبری، تحلیلی

یادواره ۴۲۶ شهید منطقه اسلام آباد برگزار می شود

روتیتر:

مدیر اجرایی ستاد ساماندهی تپه مرادآب کرج، از برپایی یادواره ۴۲۶ شهید منطقه اسلام آباد این کلانشهر در اسفندماه جاری خبر داد و گفت: این آیین تجدید پیمان ما با شهدایی خواهد بود که برکت خون شان، تضمنی بر ادامه حیات و استقلال و آزادی ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی روتیتر ،علیرضا رحیمی ، با اعلام این خبر، شهیدان را خورشیدی خواند که هستی و آرامش امروز ما وابسته به آن است تا شکرگزار آرامش و استقلالی باشیم که طی تمام سال های مبارزه حق علیه باطل، به دشواری و صبر بسیار به آن دست یافته ایم.

این مدیر با بیان اینکه شهروندان از هر گروه و دسته و جایگاه فرهنگی و اقتصادی، در سال های دفاع مقدس و پیش از آن در ایام مبارزات انقلابی حضور یافته و با نثار جسم و جان خود از حریم و حیثیت و حقانیت ایران اسلامی دفاع کردند، اضافه کرد: چه بسا در چنین برهه هایی است که می توان ایمان واقعی و وطن دوستی را به روشنی در جامعه مشاهده کرد.

وی به تقدیم چهارصد و بیست و شش شهید به ایران اسلامی در ایام دفاع مقدس از میان ساکنان منطقه اسلام آباد کرج اشاره کرد و این را شاهدی بر توکل و اعتقاد شهروندانی ارزیابی کرد که به رغم وجود همه مشکلات و دغدغه ها، خود را از ساختار جامعه جدا ندانسته و با تمام هستی و دارایی به دفاع از آرمان های امام(ره) و انقلاب پرداختند.

مدیر اجرایی ستاد ساماندهی تپه مرادآب با اذعان بر اینکه این افراد و خانواده های ارجمند و بزرگواری که به چنین گذشت و فداکاری دست زده اند، شایسته تقدیر و تجلیل بیش از این هستند، اضافه کرد: به همین مناسبت آیین تجلیل از این شهدا با برگزاری یادواره ای در اسفندماه جاری به اجرا در می آید.

رحیمی خاطرنشان کرد: این مراسم با سخنرانی سردار کوثری و مداحی آقایان حاج سید صادق عبادی، کربلایی مازیار طاوولی و حاج مصطفی برماسی اردبیلی، روز دوشنبه ۱۱ اسفند ماه برگزار می شود.

وی همچنین به حضور یکی از شاعران حوزه دفاع مقدس در این مراسم اشاره کرد و بیان داشت: حاج فیاض حسنلو زنجانی در این آیین که بعد از نماز مغرب و عشاء، در مسجد امام حسن عسگری (ع) واقع در خیابان شهید کافی منطقه ۲ اسلام آباد برگزار می شود، در مدح و منقبت جایگاه شهیدان و شهادت شعرخوانی خواهد کرد.

این مسئول تاکید کرد: در این روز میزبان قدوم ارزشمند خانواده های این عزیزان، شهروندان و مسئولان در مهمانی لاله های بهشتی ای که عاشقانه شربت شهادت نوشیدند و مست از وصل یار و مقرب درگاه معبود گشتند، می باشیم تا بتوانیم سینه های غبار گرفته مان را از عطر شهادت مست و معطر نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *